اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه گچساران:

تکلیف بسیج فراتر از حضور در میدان جنگ است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه گچساران با نادرست دانستن برخی تفکرات که وظیفه بسیج را تنها در راستای جنگ سخت فرض می‌کنند، گفت: تکلیف بسیج فراتر از حضور در میدان جنگ سخت است.

تکلیف بسیج فراتر از حضور در میدان جنگ است
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، بهمن ایمانی‌فرد در حاشیه برگزاری برنامه‌های هفته بسیج در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: بسیج در تفکر حضرت امام راحل بهترین محور وحدت ملت‌های مظلوم بوده که با کارکردهای گوناگون خود یاری‌رسان نیازهای آموزشی، عمرانی، سیاسی، اجتماعی و دفاعی است.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران با بیان اینکه امام راحل با هوشیاری لازم این نهاد ارزشمند را بنا کرد، افزود: حضور پررنگ و موفق بسیج در جنگ تحمیلی، ارزش بسیج را بیش از گذشته در برابر چشم ها قرار داد، از این رو برخی بسیج را تنها به عنوان نهادی نظامی می‌شناسند.
ایمانی‌فرد تصریح کرد: باید توجه داشت گرچه یکی از وظایف مهم بسیجیان آمادگی نظامی برای دفاع از خطرهای نظامی است، اما بسیج در نظر امام راحل تکلیفی فراتر از این دارد.
وی با اشاره به تاکتیک جنگ نرم دشمنان علیه نظام اسلامی افزود: امروز میدان جنگ ما میدان علمی است و باید از پیش روحیه خودباوری را در جوانان تقویت و هوشیاری را سرلوحه کارها قرار داد.
ایمانی‌فرد افزود: حضرت امام خمینی(ره) با بینش عمیق خود، بارها بر جایگاه مهم مردم برای رساندن کشور به سعادت تأکید کرد.
وی افزود: امام راحل با درایت بی‌نظیر خود در سال‌های سخت دفاع مقدس، قشرهای گوناگون را به یکپارچگی و بسیج عمومی برای نجات کشور از بحران جنگ تشویق کرد.
این مقام ارشد سپاه ناحیه گچساران یادآور شد: قدرت مردم در پرتو تدبیر آن پیر فرزانه و پیوند الهی آنان با یکدیگر، نه تنها کشور را از رنج‌های جنگ نجات داد، بلکه بعد از جنگ نیز بسیج را به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و محکم‌ترین نهادهای کشور مطرح کردند.
ایمانی‌فرد با اشاره به تشکیل بسیج مستضعفین به دستور امام خمینی(ره) ابراز داشت: اسلام دینی جهانی بوده که در مکان یا زمانی خاص محدود نمی‌شود و نوید آزادی، اخلاق و سعادت را برای تمامی انسان‌ها به ارمغان آورده است.
وی افزود: دوراندیشی امام خمینی (ره) برآمده از باورهای دینی بوده و فریادرسای آزادی‌خواهی او همچنان در گوش تاریخ طنین‌انداز است.
ایمانی‌فرد بیان داشت: ندای امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج، مستضعفان عالم را به یکپارچگی فرا خوانده و بسیج را بهترین الگو برای آنان می‌داند.

*برگزاری ده‌ها برنامه متنوع در هفته بسیج گچساران
فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به برگزاری ده‌ها برنامه متنوع فرهنگی، نظامی و آموزشی در هفته بسیج در گچساران ابراز داشت: نشست سیاسی هادیان، همایش امر به معروف و نهی از منکر، نواختن زنگ بسیج در مدارس گچساران، همایش سرگروهی طیبه صالحین در حوزه‌های شهری از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای نخستین روز از هفته بسیج در گچساران است.
ایمانی‌فرد گفت: همزمان با آغازین روز از هفته بسیج، تیم پزشکی بسیج سازندگی برای خدمات‌رسانی در بخش بهداشت و درمان به مناطق روستایی، عشایری و محروم گچساران اعزام می‌شوند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول