اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ایمانی:

فرهنگ بسیجی قابل طرح در دنیاست

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: فرهنگ بسیجی قابل طرح و ارائه برای تمام انسان‌های آزادی‌خواه دنیا است.

فرهنگ بسیجی قابل طرح در دنیاست
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی بعد از ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد برگزاری هفته بسیج با وی اظهار داشت: فعالیت بسیج در عرصه‌های مذهبی، سازندگی، نوآوری، مسائل سیاسی و بصیرتی فعال و گسترده است.
وی خاطرنشان کرد: رویکرد اصلی بسیج مقابله با نظام سرمایه‌داری و نظام سلطه بوده و به زودی پست‌های کلیدی جهان در اختیار حزب‌الهی‌ها قرار می‌گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: بسیج باید فضای حاکمیت حق‌خواهی را در دنیا گسترش داده و راهنما و الگوی دیگر اقشار جامعه باشد.
ایمانی اضافه کرد: اگر بسیج نبود جریان سال 88 موجب سرنگونی نظام جمهوری اسلامی می‌شد، که با درایت و در صحنه بودن این نهاد مردمی، انقلاب راه پیروزی و تداوم خود را در اجرای تحقق اهداف امام راحل و مقام معظم رهبری طی کرده است.
وی با اشاره به اینکه بسیج برای تحقق کلمه حق هزینه‌های بسیاری پرداخته است، گفت: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دولت موقت به این فکر بود که روحانیت به حوزه رفته و حکومت به دست حکومت‌گران واگذار شود.
نماینده خبرگان رهبری در استان فارس افزود: با هوشیاری و درایت امام راحل (ره) توطئه دشمنان داخلی نقش بر آب و حکومت اسلامی الگوی مبارزان آزادی‌خواه جهان شد.
ایمانی ابراز داشت: با مردم‌سالاری مبتنی بر حضور مردم و باور و اعتقادات بسیجی و در سایه ولایت می‌توان انقلاب را هدایت و در جهان نهادینه کرد.
وی تصریح کرد: نعمت الهی تنها مادی و جسمی نیست، چرا که به برکت هدایت خداوند و رهبری‌های دینی می‌توان زیرساخت‌های فرهنگی جهان را بنا کرد.
نمایندۀ ولی فقیه در استان فارس گفت: انقلاب اسلامی ویژه شیعه نیست، بلکه متعلق به تمام مسلمانان و جهانیان است.
ایمانی تصریح کرد: سنگ بنای بسیج را امام راحل (ره) بنا نهاد و امروز شاهد شکوفایی آن در تمام ابعاد اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و علمی هستیم.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول