اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت گاز استان زنجان:

تبعیت از ولایت کشور را به پیشرفت رهنمون کرده است

خبرگزاری فارس: سرپرست شرکت گاز استان زنجان گفت: پس از انقلاب تبعیت از ولایت فقیه کشور را به پیشرفت و تعالی رهنمون کرده است.

تبعیت از ولایت کشور را به پیشرفت رهنمون کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عسگریان ظهر امروز مراسم تقدیر از دانش‌آموزان این شرکت با قدردانی از تلاش فعالان عرصه علم و دانش، موفقیت این عزیزان را به خانواده شرکت گاز استان زنجان تبریک گفت و اظهار داشت: دانش‌آموزان نخبه این مرز و بوم، آینده‌سازان کشور عزیزمان ایران هستند که با پشتکار امروز، به درجات بالای علمی رسیده و به عنوان افراد نخبه و برتر، افتخار آفرینی خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه تلاش امروز شما عزیزان، پویایی و سربلندی بیش از پیش کشورمان را به دنبال خواهد داشت، از تلاش مستمر والدین به عنوان حامیان و مشوقانِ این افتخار آفرینان قدردانی کرد.
سرپرست شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه سال آینده این مراسم همزمان با جشن میلاد غدیر و با حضور همه خانواده شرکت گاز استان برگزار خواهد شد، به جایگاه رفیع ولایت فقیه اشاره کرد و ابراز داشت: ما هر چه داریم از ولایت فقیه داریم و اگر بعد از انقلاب اسلامی تابع ولی فقیه نبودیم، تلاش و کوشش ما بی ثمر مانده و به رشد و تعالی که امروز شاهد آن هستیم، نمی‌رسیدیم.
وی از دانش آموزان خواست، با تمام نیرو و تلاش خود، با تکیه بر عزت نفس و توجه به سفارشات ائمه اطهار علیهم السلام در عرصه‌های مختلف زندگی تلاش کنند.
در ادامه این مراسم رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان نیز با قدردانی از حضور پر شور کارکنان و خانواده‌های آنها گردهمایی این روز را فرصتی برای تقدیر از تلاش ارزشمند فرزندان کارکنان عنوان کرد و گفت: با حمایت‌های بی دریغ سرپرست شرکت گاز استان، برای نخستین بار موفق به اجرای این مراسم با حضور فرزندان و خانواده کارکنان شدیم.
نادر رابطی با بیان اینکه دانش‌آموزان تلاشگر و افتخار آفرین صاحبان واقعی این جشن هستند به افتخار آفرینی سحر انصاری و همکاری صمیمانه ایشان با واحد روابط عمومی اشاره کرد و اظهار داشت: با ارائه داستانی با محوریت اصلاح الگو و مصرف بهینه و ایمن انرژی و پیگیری‌های لازم موفق به چاپ 20 هزار جلد از این کتاب با عنوان "ماجرای آقای اکبر زاده"شده‌ایم.
وی اعلام داشت: این کتاب با حضور کارشناسان شرکت گاز در مدارس برای اجرای طرح همیار گاز، به همراه سایر اقلام فرهنگی، توزیع می‌شود.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان ابراز داشت این واحد آمادگی خود را برای دریافت ایده‌ها، نظرات و پیشنهادات کارکنان و خانواده‌های آنها اعلام می‌دارد تا پس از انجام بررسی‌های لازم و با حمایت‌های سرپرست محترم این شرکت، در به ثمر رسیدن ایده‌های ناب و مثمر ثمر اقدام کنیم.
رابطی همچنین با اشاره به برگزاری باشکوه مسابقات سراسری قرآن و نهج‌البلاغه در سطح شرکت ملی گاز ایران، از خانواده‌ها خواست با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کنند.
وی اظهار داشت: امیدواریم برگزاری این مسابقات حرکتی در ادامه زحمات و تلاش و کوشش شبانه روزی والدین در تربیت فرزندان قرآنی باشد، تا با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کرده و شاهد به ثمر نشستن و موفقیت روز افزون این عزیزان باشیم.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان همچنین با اشاره به برگزاری مسابقه بزرگ ستاد اقامه نماز استان؛ از کارکنان و خانواده ایشان خواست در این مسابقه که با ارائه کتاب "تجلی نماز در سیره حضرت امام حسین (ع)"به صورت غیر حضوری و حضوری برگزار می‌شود، حضور پرشور داشته باشند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول