اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران:

اصل در نظام اسلامی ولایت فقیه است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران گفت: در نظام جمهوری اسلامی اصل و مقدم بر هر مسئله‌ای ولایت فقیه است.

اصل در نظام اسلامی ولایت فقیه است
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام محمد قاسمی پیش از ظهر امروز در همایش مسئولان دفاتر ائمه جمعه و ستادهای نماز جمعه استان مازندران اظهار داشت: نماز جمعه مرکز بیداری مردم نسبت به مسائل روز و جهان است.
وی با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی اصل و مقدم بر هر مسئله‌ای ولایت فقیه است، تصریح کرد: ولایت و امامت یکی از قوانین جامعه اسلامی است.
مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران با بیان اینکه عدم  شناخت و معرفت نسبت به ولایت فقیه موجب سرکشی در برابر ولایت از سوی دشمنان غدیر در تاریخ شده، ابراز داشت: باید از غدیر درس گرفت.
این مسئول با اشاره به اینکه بی‌توجهی به غدیر موجب شد در دشمنان ولایت به جای توجه به متن و بطن قرآن به پوسته آن توجه کنند، ابراز داشت: باید در نماز جمعه‌ شناخت به ولایت و امامت به مردم داده شود.
قاسمی کارگزاران نماز جمعه را سربازان گمنام امام زمام (عج) معرفی کرد و گفت: فراهم کردن شرایط حضور مردم در مصلاهای نماز جمعه بدون هیچ چشم‌داشت مادی فقط به دلیل عشق به اسلام است که در این کارگزاران شکل گرفته است.
وی با بیان اینکه مسئولیت این کارگزاران فقط به روز جمعه محدود نمی‌شود، گفت: باید شرایط حضور جوانان را در نماز جمعه با دادن راهکارهای نو فراهم کرد.
مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران با اشاره به اینکه در استان دیده می‌شود که برای بسیاری از کارهای فرهنگی هزینه می‌شود، اما راجع به برنامه‌های عبادی و دینی همانند نماز جمعه کمتر از سوی مسئولان فرهنگی فعالیت می‌شود، اذعان داشت: باید طرح و برنامه هدفمند برای حضور جوانان در نماز جمعه بنا به گفته مقام معظم رهبری تدوین شود.
وی با اعلام اینکه حضور جوانان در نماز جمعه برای مقابله با انواع تهاجم‌های فرهنگی موثر است، متذکر شد: باید در این بخش هدفمند و کنترل شده عمل شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول