اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

تفکر بسیجی در ایران حاکم شده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: امروز به رغم تلاش‌های مذبوحانه دشمن برای حذف بسیج، تفکر بسیجی در ایران حاکم شده است.

تفکر بسیجی در ایران حاکم شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، اکبر فتوحی پیش از ظهر امروز در نشستی خبری اظهار داشت: بسیجی کسی است که نه قبل از امام و نه بعد از امام نه حرف می‌زند و نه حرکت می‌کند و همیشه همراه و همگام با امام (ره) است.
وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان افزود: با حضور بسیج در صحنه‌ها، توطئه‌ها خنثی می‌شود و از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون نیز احزابی که توسط دشمن مسلح شده‌اند، توسط بسیج خنثی شده‌اند.
فتوحی با اشاره به نقش بسیج در برهه‌های مختلف و حساس انقلاب اسلامی از جمله دفاع مقدس اظهار داشت: در آن دوران نیز بسیج با دست خالی اما با ولایت‌پذیری و اتحاد جنگ تحمیلی را در حالی‌که دشمن از سلاح‌های مختلف روز بهره ‌می‌برد و حمایت‌های ابرقدرت‌ها را در کنار خود داشت، به پیروزی رساند و اجازه نداد حتی یک وجب از خاک میهن به دست دشمنان بیفتد.
وی ادامه داد: امروز نیز در جنگ نرم دشمنان با حضور بسیج شکست خواهند خورد و همه نقشه‌هایش نقش برآب خواهد شد.
فتوحی یادآور شد: بسیج همواره توانسته با حضور به موقع خود در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی، نقشه‌ها و ترفندهای دشمنان را نقش برآب کند که شکست دشمن در فتنه 88 از آن جمله بود.
وی با بیان اینکه امروز در کشور تفکر بسیجی حاکم شده است، عنوان کرد: دشمن امروز به بن‌بست رسیده زیرا می‌داند که بسیج قوی بوده و قوی‌تر شده و همه تلاش‌های مذبوحانه خود برای حذف این نیروی قدرتمند را نقش بر آب می‌بیند.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد همچنین اظهار داشت: دشمنان ما امروز با همه توان خود از دستگاه‌های هنری، تبلیغاتی و ... در جنگ نرم استفاده می‌کند و بسیج نیز در این راستا برنامه دارد و شبکه مجازی در استان راه‌اندازی شده و صاحبان هنر و قلم آموزش‌ دیده‌اند و در راستای مبارزه با جنگ نرم دشمن فعالیت‌ خواهند کرد.
فتوحی یکی از جلوه‌های مقابله با جنگ نرم را حضور در مساجد خواند و افزود: اکنون 2هزار حلقه شجره صالحین در مساجد تشکیل شده‌ و خواهران و برادران بسیاری در آن شرکت می‌کنند.
وی با اشاره به حضور بسیج در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و ... افزود: بسیج امروز در المپیادهای ورزشی و علمی شرکت می‌کند ضمن اینکه حضور بسیج در سازندگی در نقاط محروم را نیز نمی‌توان نادیده گرفت.
فتوحی در بخش دیگری از این نشست با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج گفت: امروز در نخستین روز از هفته بسیج که با عنوان «بسیج، اخلاق و معنویت» نامگذاری شده است برنامه‌های متنوعی از جمله دیدار اعضای ستاد هفته بسیج سپاه الغدیر با استاندار و امام جمعه، برگزاری همایش سیاسی فرهنگیان، برگزاری نشست روشنگری، برگزاری شب خاطره، تقدیر از سربازان بسیجی نمونه، دیدار با خانواده معظم شهدا، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، برگزاری نمایشگاه هفته بسیج، برگزاری مسابقات قرآنی از بسیجیان حلقه‌های صالحین و ... برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: فردا نیز که با عنوان «بسیج، سازندگی و خدمات‌رسانی» نامگذاری شده است، برگزاری مسابقه دو و میدانی، مراسم تجلیل از فعالان عرصه بسیج سازندگی، نواختن زنگ بسیج در مدارس، تکریم سالمندان، همایش ائمه جماعات، نشست سیاسی پایگاه‌های بسیج طلاب خواهر، افتتاح پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات خواهران، برادران و کارگری و ... در مرکز استان و شهرستان‌های استان یزد انجام خواهد شد.
فتوحی با اشاره به عنوان «بسیج، خودباوری و جهاد علمی» برای سومین روز از هفته بسیج عنوان کرد: گردهمایی سرگروه‌های حلقه‌های طیبه صالحین، مراسم تحلیف بسیجیان، یادواره شهدای پایگاه شهید رجایی، اردوی یک روزه جهادی، گردهمایی بسیجیان، برگزاری نهضت روشنگری و ... در این روز اجرا می‌شود.
وی «بسیج، ایثار و شهادت» را عنوان چهارمین روز از هفته بسیج خواند و ادامه داد: برگزاری یادواره شهدای دانشجو، برگزاری همایش عفاف و حجاب، برگزاری همایش مبارزه با اعتیاد، تجلیل از نخبگان و عناصر موفق در مساجد، گردهمایی اصناف و بازاریانی که در طرح نماز مشارکت داشتند، گردهمایی باشکوه بسیجیان و گردان‌های امام حسین (ع) از مهم‌ترین برنامه‌های این روز است.
فتوحی با تشریح دیگر برنامه‌های هفته بسیج یادآور شد: برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب، برپایی نمایشگاه عکس، اهدای خون، اعزام تیم‌های درمانی به روستاها و مناطق محروم و ویزیت رایگان، برگزاری جشن تولد بسیج، همایش سراسری اساتید بسیجی استان و ... از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج است.
وی خاطرنشان کرد: بعد از هفته بسیج نیز شش برنامه شامل مراسم بزرگداشت شهید چمران، کلاس‌های پیشگیری از مصرف موادمخدر، محفل انس با قرآن، نشست هم‌اندیشی سرگروه‌های حلقه‌های صالحین، نشست فرهنگی سیاسی بسیج کارمندان و تجلیل از فعالان کانون‌های بسیج دانشجویی 55 دانشگاه یزد برگزار می‌شود.
از 30 آبان تا ششم آذر به عنوان هفته بسیج تعیین و نامگذاری شده است.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول