اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوسف:

فرهنگ بسیجی تنها با اخلاص حفظ می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوسف با بیان اینکه دشمن به دنبال این است که اخلاص بسیجیان ما را بگیرد، گفت: فرهنگ بسیجی تنها با اخلاص حفظ می‌شود.

فرهنگ بسیجی تنها با اخلاص حفظ می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از خوسف، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا عزیزی صبح امروز در تشریح برنامه‌های فرهنگی هفته بسیج در جمع مدیران خوسف با اشاره به جایگاه بسیج اظهار داشت: بسیجیان در قبال انقلاب اسلامی تعهدی عظیم و رسالتی بزرگ دارند، پیمانی که با شهدای همرزم خود داشتند که پاسدار راه و اهداف آنان باشند.
وی ادامه داد: بسیجیان این تعهد را با انجام رسالتی که در پاسداری و تداوم راه انقلاب برعهده دارند، می‌توانند ادا کنند و در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، علمی، فرهنگی، معنوی می‌توانند به انقلاب اسلامی خدمت کرده و در رفع مشکلات آن بکوشند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوسف با بیان اینکه کار و تلاش آنها در این زمینه‌ها نشان‌دهنده عزم و اراده استوار آنان و شوق و علاقه‌شان به حفظ انقلاب و سازندگی ایرانی آباد، مستقل و سعادتمند است، گفت: بسیجیان با شناخت و آگاهی از فرهنگ ناب اسلامی و ارزش‌های والای آن، سپس پاسداری از آن ارزش‌ها و جلوگیری از هجوم دشمنان به عرصه این فرهنگ، می‌توانند حافظ اصالت‌ها و ارزش‌های انقلاب باشند.
عزیزی تاکید کرد: پس از شناخت ارزش‌ها و اصالت‌های فرهنگی، معرفی و تبلیغ آنها در جامعه، انجام کارهای اصولی و محتوایی به منظور رسمیت بخشیدن و ترویج آنها، چه از راه آموزش، یا در قالب فیلم و دیگر برنامه‌های هنری و فرهنگی ضرورت می‌یابد.
وی یادآور شد: اگر خواهان جامعه‌ای واقعا اسلامی هستیم باید آن چنان فرهنگ اصیل اسلامی را به مردم شناساند و نیروهای جامعه را با این فرهنگ و ارزش‌های آن آشنا کرد که تاثیر فرهنگ بیگانه بر آنها به حداقل کاهش یابد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوسف گفت: وقتی داشته‌های فرهنگی و مذهبی خود را به صورت مناسب و صحیح عرضه کنیم و رغبت و جاذبه مردم را نسبت به آن برانگیزیم، فرهنگ منحط غرب، زمینه‌ای برای نفوذ در جامعه اسلامی نخواهد داشت.
عزیزی اضافه کرد: بسیجیان با شرکت در مراسم و محافل فرهنگی، جشن‌ها و سرگرمی‌ها می‌توانند در سالم‌سازی فضای فرهنگی جامعه و جذب جوانان به امور سالم از روآوری آنان به ناهنجاری‌های اجتماعی و انحرافات و فرهنگ بیگانه جلوگیری کنند.
وی با تاکید بر حفظ اخلاص در بین بسیجیان گفت: اگر خدایی ناکرده اخلاص در بین اقشار مختلف مردم کمرنگ و یا از بین برود دیگر چیزی برای گفتن نداریم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوسف از برگزاری مسابقه قرآنی با موضوع غدیر توسط خانه‌های قرآن امام محمد تقی(ع) و بصائر این شهرستان خبر داد. آمادگی داریم این مسابقات را در بین دانش‌‌آموزان بسیجی نیز به صورت ویژه برگزار کنیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول