اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه موقت مرکز مازندران:

حماقت استکبار با برنامه‌های تدارک دیده شده علیه ایران اثبات شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت مرکز مازندران با بیان اینکه سران استکباری دنیا و رژیم صهیونیستی توطئه جدیدی را تدارک دیدند، گفت: ترفند سلاح اتمی و ترور سفیر عربستان را علیه ایران سوژه کردند تا با این رویکرد حماقت خود را اثبات کنند.

حماقت استکبار با برنامه‌های تدارک دیده شده علیه ایران اثبات شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور در خطبه پرفیض نماز جمعه امروز خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند،" آمریکا و اسرائیل بدانند پاسخ ایران در مقابل هر تجاوز و تهدیدات علیه استکبار پشیمان کننده است.
 
*محور وحدت در نظام اسلامی امامت است
وی وحدت را پیام غدیر دانست و ابراز داشت: پیام غدیر اطاعت از امامت حق، توجه به جایگاه بی‌ بدیل امامت و رهبری در جامعه است.
یوسف‌پور با اعلام اینکه مراد از وحدت، وحدت بین شیعه و سنی  نیست، تصریح کرد: هر چند از مهمترین موارد محسوب می‌شوند ولی وحدت عنوان شده در غدیر یکپارچگی مردم در نظام جمهوری اسلامی است.
یوسف‌پور با اشاره به اینکه آتش اختلاف از آتش جهنم سوزاننده‌تر است،تصریح کرد: وحدت بدون محور شکل نمی‌گیرد و محور وحدت در کلیت نظام اسلامی همان امامت حق است.
وی ادامه داد: این محور در نظام مقدس جمهوری اسلامی ولایت فقیه است که در راستای امامت و غدیر گام بر می‌دارد.
 
*اجازه ندهیم واقعه غدیر و فاجعه مشروطه در جامعه تکرار شود
خطیب موقت جمعه ساری با تاکید بر اینکه باید وحدت داشته باشیم و اجتماع ما بر حول این محور شکل گیرد، خاطر نشان کرد: نکند بی‌لیاقتی ما ظلمی دیگر بر جامعه و قرآن کریم وارد آورد واقعه پس از غدیر تکرار و فاجعه مشروطه نمودار شود.
وی افزود: با برنامه‌ریزی و تدبیر اصولی می‌توان هشدارهای مقام معظم رهبری را در مورد سونامی فرهنگی پاسخ داد.
یوسف‌پور اظهارکرد: دشمن قسم خورده در کمین است باید مراقب باشیم دام گسترده شده از سوی استکبار پیچیده و با شعار اسلامی و دینی ما را به جنگ خودی با خودی وادار می‌کند.
 
*مقاومت سوسنگرد در جامعه برجسته شود
وی در بخش دیگری از سخنانش به 26 آبان 59 روز شکسته‌شدن حصر سوسنگرد اشاره کرد و گفت: سوسنگرد درس بزرگی از رشادت، مقاومت دلیر مردان کشور را دارد که در جامعه رخ‌نمایی کرد ولی آنچنان که شایسته است در جامعه نمودار نشد و مورد توجه قرار نگرفت.
امام جمعه موقت ساری در ادامه شهادت 17 نفر از سپاهیان را که در انفجار مهمات تهران تسلیت گفت و یادآور شد: دعای خیر برای مجروحان این حادثه را از خداوند منان طلب داریم.
 
*مطالعه تکیلف شرعی است
وی در ادامه با اشاره به اینکه هفته آخر آبان به هفته کتاب شهرت دارد، خاطر نشان کرد: در جامعه شیعی جایگاه مطالعه برجسته باشد و مسئولان امکانات خوبی را برای دستیابی همه اقشار جامعه به کتاب و عرضه مناسب را در این بخش داشته باشند.
امام جمعه موقت ساری در پایان اذعان داشت: جوانان و همه اقشار مردم برای افزایش معلومات به مطالعه و کتابخوانی روی آورند که این مسئله یک تکلیف شرعی است.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول