اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه میاندوآب:

حمله استکبار با اقتدار ایران مواجه می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندوآب گفت: حمله استکبار جهانی به ایران اسلامی با اقتدار و قدرت ملت مواجه می‌شود.

حمله استکبار با اقتدار ایران مواجه می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از  میاندوآب، حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه میاندوآب با دعوت مردم به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا عامل مهمی در رشد و بالندگی جامعه در تمام ابعاد فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است و با سلاح تقوا می‌توان جامعه را از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی مصون نگه داشت.
وی افزود: با تقوا می‌توان به اهداف خود در رسیدن به فضایل و مکارم اخلاقی دست یافت و به سعادت واقعی نائل شد و در سایه تقواست که جامعه اسلامی و حاکمیت‌های دینی به الگوهای جهانی تبدیل می‌شوند.
قهرمانی در ادامه بیانات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان سپاه را مورد اشاره قرار داد و گفت: ایران اسلامی با اقتدار و قدرت تمام در برابر دشمنان ایستاده است و هر کس در هر جایگاه و مقامی بخواهد به مرزهای میهن اسلامی تجاوز کند چنان مشت محکمی بر دهان آنها خواهد زد که دیگر چنین مواردی به فکر آنها خطور نکند.
وی ادامه داد: ملت ایران با تمسک به سیره و روش ائمه اطهار (ع) و پشتیبانی از رهبری، مستکبران را از گفته‌های خود پشیمان خواهند کرد.
امام جمعه میاندوآب با بی‌اساس خواندن تبلیغات آمریکا اضافه کرد: دنیای استکبار تبلیغات واهی و دروغ از جمله نقض حقوق بشر و ساخت بمب اتمی علیه نظام جمهوری اسلامی را آغاز کرده است و می‌خواهد از این عوامل به نفع خود استفاده کند.
وی تصریح کرد: ایران اسلامی همواره طرفدار صلح و آرامش بوده و در تاریخ مشاهده نشده که به کشوری تجاوز کند از این رو اظهارات استکبار جهانی مبنی بر دستیابی به انرژی هسته‌ای با هدف جنگ و کشتار سخنانی واهی و تبلیغاتی دروغین است.
قهرمانی با اشاره به اهمیت روز خانواده گفت: در دین مقدس اسلام توجه ویژه‌ای به نهاد خانواده شده است و بزرگان دین از آن به عنوان کانون تربیت و رحمت نام برده‌اند که می‌تواند سعادت دنیوی و اخروی را برای فرد به ارمغان آورد.
خطیب جمعه میاندوآب خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل خانواده در دین مبین اسلام تامین نیازهای معنوی و عاطفی است تا انسان به آرامش رسیده و افرادی سالم در محیط خانواده رشد یابند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول