اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه موقت دزفول:

تلاش استکبار برای امتیازگیری از ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت دزفول گفت: تلاش استکبار جهانی برای امتیازگیری از ایران اسلامی است ولی باید گفت که در این هدف خود ناکام می‌شود.

تلاش استکبار برای امتیازگیری از ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت‌الاسلام مرتضی بیگدلی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دزفول اظهار داشت: تلاش استکبار جهانی برای گرفتن امتیاز از ایران است ولی در این باره ناکام خواهد شد.
وی افزود: دشمن با این اقدام‌ها تلاش می‌کنند تا جمهوری اسلامی ایران را تحت فشار قرار داده و از ما امتیاز بگیرد ولو اندک باشد تا بتواند با این امتیاز اندک با بهره گیری از تبلیغات گسترده آن را بزرگ نشان دهد.
امام جمعه موقت دزفول با اشاره به تهدیدهای تازه استکبار جهانی علیه ایران گفت: ملت فهیم‌، انقلابی و آگاه ایران در برابر تهدیدهای دشمن مقاوم و تن به ذلت نخواهد داد.
این مقام مسئول افزود: ایران اسلامی مقابل تهدیدات آمریکا حتی ترسی به دل راه نمی‌دهد و در این باره با تمام قوا ایستادگی می‌کند.
بیگدلی خاطر نشان کرد: اخیرا هجمه‌ای از سوی استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی از جمله اتهام واهی ترور سفیر عربستان‌، انتشار گزارش وضعیت حقوق بشر،گزارش آمانو دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و شایعه احتمال وقوع حمله نظامی به راه افتاده که همه این تلاش‌ها برای رهایی از گرفتاری‌های داخلی و خارجی به ویژه موج بیداری اسلامی در منطقه و تحت فشار قرار دادن ایران در این خصوص است.
وی افزود: تلاش‌های بسیار پوشالی آمریکا و همدستانش برای فشار وارد کردن بر ایران اسلامی ناکام مانده است و در حال خرید آبرو برای خود هستند.
بیگدلی خاطرنشان کرد که در این برنامه یک تقسیم کاری بین آن‌ها صورت گرفته تا با فشار وارد آوردن، جمهوری اسلامی ایران را وادار به تسلیم کنند اما آن‌ها هرگز موفق نخواهند شد زیرا ملت بسیجی ایران همانطور که در لحظات حساس انقلاب بویژه دوران دفاع مقدس برابر آنان و تهدیدهایشان ایستادگی کردند اکنون نیز که دشمن رو به افول است مقاوم‌تر خواهند ایستاد و تن به ذلت نخواهند داد.
‌امام جمعه موقت دزفول در بخش دیگری با گرامی داشت هفته بسیج گفت: تاسیس بسیج در جمهوری اسلامی توسط امام راحل از الطاف خداوند بود که به ملت شریف و عزیز ایران اسلامی ارزانی شد.
وی افزود: بسیج مصداق کاملی از ایثارگری، جانفشانی، خلق حماسه و اخلاص به ذات اقدس الهی است که زبان در توصیف ویژگی‌های آن قاصر است.
‌امام جمعه موقت دزفول با تجلیل از نقش برجسته بسیج در تمام صحنه‌های علمی و پیشرفت و سازندگی کشور خاطرنشان کرد که اگر در گذشته بسیج فقط در جبهه رزم و مبارزه با دشمن قرار داشت اکنون بسیج در تمام صحنه‌ها و مراحل زندگی ما وجود دارد.
‌انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول