اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اعلام کرد:

کشف 140 دستگاه انواع تجهیزات گیرنده ماهواره‌‌ای در مهاباد

خبرگزاری فارس: مسئول مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: تعداد 141 دستگاه انواع تجهیزات گیرنده ماهواره‌‌ای از قبیل رسیور، ال‌آن‌بی، جک گردان، بشقاب و جک در مهاباد کشف شد.

کشف 140 دستگاه انواع تجهیزات گیرنده ماهواره‌‌ای در مهاباد
علی جدیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در پی اعلام منابع خبری مبنی بر دپوی مقادیر زیادی تجهیزات گیرنده امواج ماهواره‌ای و قرص‌های غیرمجاز در دو نقطه از شهرستان مهاباد موضوع با جدیت در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.
وی تصریح کرد: عوامل انتظامی شهرستان مهاباد پس از بررسی خبر و اطمینان از صحت آن به محل‌های مورد بحث عزیمت و پس از اخذ حکم قضایی با رعایت موازین شرعی و قانونی محل‌ها را مورد بازرسی قرار دادند.
این مسئول افزود: در یکی از این بازرسی‌ها تعداد 141 دستگاه انواع تجهیزات گیرنده ماهواره‌‌ای از قبیل رسیور، ال‌آن‌بی، جک گردان، بشقاب و جک و در بازرسی دوم تعداد 10 هزار و 80 عدد قرص غیرمجاز جنسی و 3 هزار و 200 عدد آمپول تزریقی در مارک‌های مختلف کشف و ضبط و متهمان به مقام قضایی معرفی شدند.
جدیدی در ادامه از متلاشی شدن باند فساد در ارومیه خبر داد و گفت: با کسب اخبار مردمی مبنی بر وجود مرکز فساد و فحشا در یکی از محلات شهر ارومیه مراتب با حساسیت و جدیت لازم در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: ماموران در بررسی موضوع به محل مورد بحث اعزام شدند که با انجام تحقیقات محسوس و نامحسوس مشخص شد خبر واصله صحت داشته و افرادی مشکوک در منزل حضور دارند.
این مسئول اعلام کرد: ماموران در پاسخ به درخواست اهالی، با هماهنگی مقام قضایی و با رعایت موازین شرعی و قانونی و حقوق شهروندی وارد منزل شده و دو نفر زن و یک نفر مرد که هیچ‌گونه نسبت فامیلی نداشتند را دستگیر کردند.
جدی اعلام کرد: در منزل مذکور اقلام ضد فرهنگی و تجهیزات ماهواره‌ای نیز مشاهده شد که به همراه دستگیرشدگان به مقر پلیس دلالت داده و به مراجع قضایی تحویل شدند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول