اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی یک‌ماه گذشته صورت گرفت؛

دستگیری 113 قاچاقچی مواد مخدر در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: در یک ماه گذشته 113 قاچاقچی مواد مخدر در آذربایجان غربی دستگیر شده است.

دستگیری 113 قاچاقچی مواد مخدر در آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی جدیدی صبح امروز در نشست خبری که در سالن جلسات راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: در یک ماه گذشته 12 کیلوگرم تریاک، 7 کیلو 600 گرم هروئین، 750 گرم حشیش و بیش از 12 کیلوگرم سایر مواد مخدر در آذربایجان غربی کشف شده است.
وی با بیان اینکه در این مدت 9 قبضه سلاح کشف و ضبط شده است، تصریح کرد: کشف 35 هزار و 598 پاکت سیگار، 4 هزار و 427 عدد تجهیزات گیرنده ماهواره و 818 حلقه CD و نوار مبتذل و مستهجن از عملکرد پلیس آذربایجان غربی است.
این مسئول با بیان اینکه ماموران نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی در یک ماه گذشته موفق به شناسایی و دستگیری 70 نفر از سارقان در این استان شده‌اند، خاطرنشان کرد: در این مدت 17 مورد سرقت اتومبیل و 7 مورد سرقت موتور سیکلت را شاهد بودیم.
جدیدی اعلام کرد: کشف 32 فقره سرقت منزل، 17 فقره از اماکن خصوصی، 8 فقره سرقت از داخل مغازه در این مدت کشف شده است.
وی با بیان اینکه 6 مورد سرقت از داخل خودرو در یک ماه گذشته کشف شده است، بیان کرد: کشف 8 مورد سرقت قطعات خودرو، 17 دستگاه اتومبیل و 6 مورد موتورسیکلت در استان آذربایجان غربی کشف شده است.
مسئول مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: مردم باید در این زمینه همکاری لازم را با پلیس داشته باشند و در این راستا نیاز است تا مردم در نگهداری از اموال خود دقت بیشتری داشته باشند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول