اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی اعلام کرد:

دستگیری کلاهبردار در قالب کارمند اداره دولتی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: کلاهبرداری که خود را مسئول خرید ادارات دولتی در ارومیه معرفی می‌کرد دستگیر شد.

دستگیری کلاهبردار در قالب کارمند اداره دولتی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه رسول النقی‌پور صبح امروز در نشست خبری که در سالن جلسات مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به‌عنوان مسئول خرید یکی از ارگان‌ها از مغازه‌های توزیع مواد پروتئینی و گوشتی در ارومیه کلاهبرداری می‌کند، مراتب با حساسیت لازم در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی با بیان اینکه با شنیدن این خبر پلیس آگاهی استان وارد عمل شده است، تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده از شاکیان معلوم شد که این متهم پس از خرید مقادیر زیادی گوشت مرغ و گوشت قرمز و جلب اعتماد فروشنده، پرداخت هزینه خرید را به روزهای بعد توسط ارگان مربوطه موکول می‌کرد.
این مسئول افزود: در روند رسیدگی به این پرونده کارآگاهان پلیس آگاهی استان موفق شدند متهم را شناسایی و او را دستگیر کنند.
النقی‌پور با اشاره به روند دستگیری این کلاهبردار، خاطرنشان کرد: نامبرده در بازجویی‌های پلیسی به خرید 130 تن گوشت قرمز و سفید با استفاده از شیوه‌های متقلبانه خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه شکایت به مرجع قضایی معرفی شد.
وی با تاکید بر توجه هر چه بیشتر اصناف به چنین مواردی، گفت: اصناف باید با اخذ مدارک لازم به ویژه از مسئولان خرید ادارات از بروز چنین کلاهبرداری‌هایی جلوگیری کنند.
این مسئول با بیان اینکه افراد کلاهبردار از شیوه‌های مختلفی برای کلاهبرداری استفاده می‌کنند، اظهار داشت: اصناف و کسبه باید توجه لازم در داد و ستد داشته باشند و از اعتماد به افرادی که قصد کلاهبرداری دارند اجتناب کنند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول