اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین انتظامی پلیس آذربایجان‌شرقی خبر داد:

دستگیری کلاهبردار سرمایه‌گذار تولید در مراغه

خبرگزاری فارس: جانشین انتظامی پلیس آذربایجان‌شرقی گفت: شخصی که با عنوان جعلی مشارکت در سرمایه‌گذاری تولید از مردم مراغه اخاذی می‌کرد، دستگیر شد.

دستگیری کلاهبردار سرمایه‌گذار تولید در مراغه
اسماعیل اسماعیل‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در پی وصول پرونده‌ای تحت عنوان کلاهبرداری از طریق کلانتری به پلیس آگاهی این شهرستان، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
وی گفت: در این پرونده شاکی به هویت " شهروز ـ ه" مدعی شده بود شخصی به هویت "م ـ الف" تحت عنوان مشارکت در سرمایه‌گذاری تولید دستگاه مولد برق به مبلغ 46 میلیون تومان از ایشان اخذ و کلاهبرداری کرده است.
اسماعیل‌زاده افزود: برابر هماهنگی به عمل آمده متهم یاد شده با اخذ دستور قضایی تحت اختیار این یگان قرار گرفت و پس از تحقیقات در خصوص موضوع مشخص شد نامبرده با ایجاد شرکت جعلی در مراغه تحت عناوین مختلف از جمله سهام در سود فروش اختراع و خرید وسایل برای شرکت جعلی اقدام به کلاهبرداری کرده است.
جانشین انتظامی پلیس استان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: شخص مذکور تا به حال از چهار نفر به هویت‌های معلوم جمعا مبلغ 76 میلیون تومان تحت عناوین مختلف کلاهبرداری کرده که پرونده پس از تکمیل به مراجع قضایی ارسال و متهم با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول