اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا:

رمال ماسالی در صومعه‌سرا دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی صومعه‌سرا گفت: رمال ماسالی در صومعه‌سرا دستگیر و با قرار وثیقه 100 میلیون ریال روانه زندان شد.

رمال ماسالی در صومعه‌سرا دستگیر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، فریدون آقایی عصر امروز در جلسه نیروی انتظامی این شهرستان با اشاره به دستگیری رمال ماسالی اظهار داشت: رمال ماسالی در اجرای نسخه‌های فریبنده‌اش با قرار وثیقه 100 میلیون ریال در صومعه‌سرا راهی زندان شد.
وی گفت: به دنبال شکایت سه نفر از شهروندان صومعه‌سرایی مبنی بر اینکه طبق توصیه‌های اشخاص عامی برای درمان بیماری صعب‌العلاج به فردی به نام نورالله 61 ساله اهل و ساکن ماسال مراجعه کردند ولی درمانی حاصل نشد، موضوع مورد پیگیری کارآگاهان این شهرستان قرار گرفت.
این مسئول افزود: کارآگاهان در بررسی‌های خود آگاه شدند که این رمال با نسخه‌های فریبنده خود پس از اخذ مبلغ 90 میلیون ریال از شاکیان، بساطش را برای استمرار اخذ پول از این افراد و دیگران در مواقع لازم همچنان آماده نگه داشته است.
فرمانده انتظامی صومعه‌سرا بیان داشت: کارآگاهان پس از جمع‌آوری دلایل و مستندات، موارد را به قاضی پرونده منعکس کردند و در اجرای دستور قضایی، وی را که به اتهام کلاهبرداری در زندان صومعه‌سرا به‌سر می‌برد، از زندان اخذ و موارد اعلامی را به وی تفهیم کردند.
به گفته وی، این فرد پس از اعتراف به کلاهبرداری توسط رمالی و دعانویسی، با قرار وثیقه 10 میلیون تومان روانه زندان شده است.
آقایی خاطرنشان کرد: این اقدام بازتاب خوبی در محل سکونت متهم در شهرستان ماسال و محل سکونت شاکیان داشته است.
وی همچنین از دستگیری سارقان احشام در صومعه‌سرا خبر داد و اذعان داشت: سارقان 2 راس احشام در شهرستان صومعه‌سرا در اجرای دستور قاطع مقام قضایی با قرار وثیقه 200 میلیون ریالی راهی زندان شدند.
فرمانده انتظامی صومعه‌سرا اظهار داشت: کارآگاهان به دنبال اعلام شکایت دو نفر شاکی مبنی بر سرقت دو راس گاوشان، بررسی‌های خود را در این زمینه آغاز کردند.
وی اضافه کرد: کارآگاهان در این راستا با بررسی سوابق تنی چند از افراد دارای پرونده سرقت، سرنخ‌هایی از حضور دو فرد سابقه‌دار به نام اکبر و محمد در زمان و محل وقوع سرقت به دست آوردند.
به گفته آقایی، کارآگاهان تجسس پس از اطمینان از انجام سرقت توسط این دو نفر در اجرای دستور مقام قضایی در عملیاتی ضربتی نسبت به دستگیری آنها اقدام و بازجویی‌های خود را روی آنان آغاز کردند.
وی با اشاره به اینکه کارآگاهان مبارزه با سرقت با استفاده از اظهارات متناقض آنها زمینه کشف حقایق را به دست آوردند، اضافه کرد: آنها چاره‌ای جز بیان حقیقت ندیدند.
فرمانده انتظامی صومعه‌سرا تصریح کرد: این دو متهم با پرونده به مقام قضایی معرفی و با قرار وثیقه 200 میلیون ریالی راهی زندان شدند.
وی بیان داشت: تصمیمات به‌جا و قاطع مقام قضایی این شهرستان نقش ارزنده‌ و با اهمیتی در ایجاد و احساس امنیت در این منطقه را فراهم کرده است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول