اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ماکو اعلام کرد:

سارق طلا در ماکو دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ماکو گفت: با تلش ماموران انتظامی ماکو سارق طلا در این شهر دستگیر شد.

سارق طلا در ماکو دستگیر شد
احمد احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر وقوع سرقت از یک مغازه طلافروشی در ماکو ماموران به محل حادثه اعزام شدند.
وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته توسط فرماندهی انتظامی ماکو  در این زمینه، تصریح کرد: با انجام یکسری از کارهای اطلاعاتی سارق موردنظر که اقدام به سرقت از مغازه طلافروشی کرده بود دستگیر شد.
این مسئول با بیان اینکه صاحب طلافروشی ادعا داشت این سارق چند عدد النگو از داخل ویترین طلافروشی سرقت کرده است، بر این اساس اقدامات لازم در ارتباط با دستگیری او آغاز شد، افزود: با تلاش ماموران فرد موردنظر دستگیر و در بازجویی‌های فنی پلیسی اعتراف کرد، که از یک سال گذشته پس از برقرار رابطه دوستی و جلب اعتماد مالباخته به دفعات در زمان چینش و جمع‌آوری طلاها به بهانه کمک به طلافروش در فرصت‌های مناسب اقدام به سرقت از زرگری او کرده است.
احمدی با بیان اینکه میزان سرقت بیشتر از آنچه خود صاحب مغازه اذعان داشت بود، خاطرنشان کرد: متهم در ادامه با سرقت 12 کیلوگرم طلا از زرگری مذکور اعتراف کرد و اذعان داشت که طلاهای سرقت شده را پس از آب کردن به عنوان طلای کهنه به خود مالباخته و یک نفر مالخر می‌فروخت.
وی ادامه داد: با راهنمایی‌های متهم، مالخر این پرونده نیز دستگیر و به 37 فقره خرید طلا از متهم به ارزش 130 میلیون تومان معترف شد.
این مسئول با اشاره به دستگیری متهمان این پرونده، اظهار داشت: هر دو متهم با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضایی شدند.
فرمانده انتظامی ماکو با تاکید بر رعایت نکات ایمنی توسط صاحبان مغازه‌ها، افزود: توجه هر چه بیشتر در معاشرت با افراد و عدم اجازه ورود افراد ناشناس و دوستی با آنها باید بیشتر از این مورد توجه کسبه قرار گیرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول