اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه عکس "حضور نور" در تویسرکان آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه عکس "حضور نور" با موضوعیت طبیعت بکر و زیبای تویسرکان فعالیت خود را آغاز کرد.

نمایشگاه عکس "حضور نور" در تویسرکان آغاز به کار کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، نمایشگاه عکس "حضور نور" با موضوعیت طبیعت بکر و زیبای تویسرکان با آثار برجسته هنرمند و عکاس جوان محسن قضاتی در سالن مجتمع فرهنگی هنری فردوسی این شهرستان فعالیت خود را آغاز کرد.
محسن قضاتی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس مجموع اثرهای به نمایش گذاشته شده را 89 اثر عنوان کرد و افزود: این آثار با به‌کارگیری سه روش چاپ متالیز، چاپ روی شاسی به ابعاد 15 در 10 و چاپ روی کاغذ عکاسی به ابعاد 42 در 30 از طبیعت بکر و زیبای شهرستان ارائه شده است.
وی با تأکید بر این که عناصر کاربردی در عکس‌های مذکور در قالب نمای بسته و زوم بر موضوع به منظور عمق‌نگاری و پرداختن به جزئیات ثبت شده، اظهار داشت: عکسبرداری به این شیوه پیام و محتوای غنی اثر را برای مخاطب با تجدید بر بازنمایی دنیای پیرامون، به تفکر و اندیشه بر داشته‌ها وامی‌دارد.
این هنرمند با اشاره به اینکه عکس‌های به نمایش گذاشته شده حاصل تلاش مستمر در پروسه زمانی شش ماهه نخست سال جاری است، خاطرنشان کرد:‌ عکس‌های نمایش داده شده در نمایشگاه عکس "حضور نور" با سبک و شیوه متالیز برای نخستین بار در تویسرکان اجرا و به کار برده می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه فقر مطلق در فعالیت هنری است، گفت: اشتغال در امور هنری به هیچ وجه جوابگوی مخارج زندگی نیست در حالی که هنر علاوه بر ایجاد آرامش روحی و روانی در انسان با تمام زوایای زندگی او نیز در هم آمیخته است.
قضاتی از برپایی نمایشگاه دوم عکس در دانشگاه آزاد شهرستان خبر داد و اظهار داشت: تحصیلات آکادمیک تخصصی راهکاری کاربردی برای ورود به دنیای هنر و پذیرش شخص به عنوان یک هنرمند از سوی جامعه هنری و مردم است.
وی در پایان ضمن تقدیر از حمایت اداره ارشاد اسلامی شهرستان،  آموزشگاه آپادانا و سان اپتیک استان گفت: نمایشگاه عکس "حضور نور" به مدت یک هفته برای بازدید علاقه‌مندان به عکاسی و عموم  مردم در مجتمع فرهنگی هنری فردوسی برپاست.  
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول