اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

از شامگاه چهارشنبه صورت گرفت؛

آغاز به‌کار نمایشگاه گروهی عکس در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن سینمای جوان استان زنجان گفت: نمایشگاه عکس 35 هنرمند عکاس زنجانی در قاب‌های 35 ‌میلی‌متری آغاز به‌کار کرد.

آغاز به‌کار نمایشگاه گروهی عکس در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، زین‌العابدین نصیری در حاشیه آغاز به‌کار این نمایشگاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: نمایشگاه عکس 35 هنرمند عکاسی زنجانی با رویکرد به عکاسی پیشین در قطع 35 در 35 از 25 آبان تا سوم آذر ماه سال جاری در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه با نگاهی به سبک‌های عکاسی گذشته در گالری هنر فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان آماده بازدید علاقمندان است، تصریح کرد: عکس‌های قدیمی که به شیوه آنالوگ عکاسی شده در قاب‌های قدیمی در این نمایشگاه در معرض دید قرار گرفته و علاقمندان این هنر می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.
رئیس انجمن سینمای جوان استان زنجان ادامه داد: عرضه و ارائه عکس در این نمایشگاه به صورت هنری و با قاب‌بندی کلاسیک به صورت گروهی ارائه شده است.
وی با بیان اینکه هنرمندان پیشکسوت و جوان استان در این نمایشگاه حضور دارند، خاطرنشان کرد: ارائه هنر اصیل عکاسی از اهداف برگزاری این نمایشگاه محسوب می‌شود.
نصیری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه عکاسی استان زنجان در رتبه مطلوبی در کشور قرار دارد، بیان داشت: استان زنجان از استان‌های پیشرو در زمینه عکاسی است و با برگزاری نمایشگاه‌های تاثیر گذار عکاسی این امر را به خوبی ثابت کرده است.
این مسئول با اشاره به اینکه استان زنجان از نظر عکاسی در رتبه 12 کشور قرار دارد، تصریح کرد: ضروری است برای رسیدن به جایگاه عکاسی زنجان در رتبه‌های بالاتر هنرمندان این رشته برای رسیدن به دیدگاه هنری‌تر تلاش کنند.
رئیس انجمن سینمای جوان استان زنجان با اشاره به عضویت 200 عکاس زنجانی در انجمن عکاسان استان زنجان افزود: باید برای رسیدن به جایگاه واقعی عکاسی زنجان رسالت تعریف شده‌ای داشته و تلاش‌های لازم از سوی هنرمندان صورت گیرد.
وی برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را در راستای قضاوت فعالیت‌های عکاسی هنرمندان مختلف مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: برگزاری نمایشگاه‌های گروهی موجب تبادل نظر بین هنرمندان این رشته شده و محفلی برای ارائه آثار هنرمندان مختلف و طرح دیدگاه‌های مختلف از سوی بازدیدکنندگان می‌شود.
نصیری با بیان اینکه هنرمندان رشته عکاسی باید  توانایی‌های خود را شناخته و از این توانایی‌ها به نحو مطلوبی استفاده کنند، ادامه داد: هنرمند باید برای شاخه‌های مختلف هنری احترام گذاشته و در ارائه اثر خود برای نمایش به محتوا و قالب‌بندی توجه کند.
وی اضافه  کرد: برگزاری این نمایشگاه فرصت مغتنمی برای حضور عکاسان پیشکسوت است تا تجارب خود را به عکاسان جوان انتقال دهند.
رئیس انجمن سینمای جوان استان زنجان اذعان داشت: علاقمندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت 9 تا 13 و بعد ظهر از ساعت 15 تا 19 از این نمایشگاه بازدید کنند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول