اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تغییر در برنامه بازی تیم‌های دوم و سوم لیگ؛

دیدار صبای قم و نفت تهران چهارشنبه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دیدار حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران یک روز زودتر نسبت به زمانی که پیش از این از سوی سازمان لیگ برتر اعلام شده بود، برگزار می‌شود.

دیدار صبای قم و نفت تهران چهارشنبه برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه جدید سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران جدی‌ترین مدعیان صدرنشینی و رقبای استقلال تهران در بالای جدول رده‌بندی لیگ یازدهم عصر چهارشنبه این هفته به میزبانی نفت به مصاف یکدیگر می‌روند.
دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران جدال تفکرات حسین فرکی با تجربه و شاگردان عبدالله ویسی جوان است که از ساعت 15 و 15 دقیقه روز چهارشنبه دوم آذر ماه در ورزشگاه شهید دستگردی شهرک اکباتان تهران برگزار می‌شود.
این دیدار از چهاردهمین هفته نیم فصل نخست مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به میزبانی نفت تهران برگزار می‌شود و صبا و نفت هر دو امیدوارند که با پیروزی در این دیدار و توقف احتمالی استقلال تهران برابر شاهین بوشهر، به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کنند.
این مسابقه هفتمین بازی خارج از خانه شاگردان عبدالله ویسی در تیم فوتبال صبای قم در دور رفت مسابقات این فصل لیگ برتر باشگاه‌های کشور خواهد بود که طی آن نماینده قم تلاش می‌کند بعد از شکست دادن تیم‌های تراکتور‌سازی تبریز، راه آهن شهر ری، مس سرچشمه کرمان و صنعت نفت آبادان، این بار تیم نفت تهران را نیز در میهمانی‌های دور رفت لیگ یازدهم با شکست مواجه کند.
صبای قم از شش بازی خارج از خانه قبل خود چهار پیروزی و دو باخت در کارنامه دارد و موفق به کسب 12 امتیاز شده، دو شکست تیم فوتبال صبای قم در دیدارهای خارج از خانه در هفته پنجم مقابل شاهین بوشهر و در هفته نهم برابر تیم پرسپولیس تهران رقم خورده است.
صبای قم از هفت بازی خانگی قبل خود نیز چهار پیروزی، دو تساوی و یک باخت در کارنامه دارد و موفق به کسب 14 امتیاز شده، دو تساوی صبا در دیدارهای خانگی در هفته دوم مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و هفته سیزدهم برابر استقلال تهران بوده و تنها شکست این تیم در هفته دهم در مقابل تیم ذوب آهن اصفهان رقم خورده است.
در حال حاضر استقلال تهران با کسب 27 امتیاز در صدر جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ایستاده است، نفت تهران با کسب 26 امتیاز در مکان دوم جدول قرار دارد و تیم فوتبال صبای قم با کسب 26 امتیاز و تفاضل گل کمتر مکان سوم را در اختیار دارد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول