اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور/

ماهان اصفهان برابر صبای قم متوقف شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم در دیداری جذاب و تماشایی که لایق کسب پیروزی بود، فولاد ماهان اصفهان قهرمان دو دوره لیگ برتر را متوقف کرد.

ماهان اصفهان برابر صبای قم متوقف شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که دو مسابقه حساس در هفته یازدهم از دور رفت سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برگزار می‌شد، یکی از آنها در شهر مقدس قم با تساوی بین مدعیان قهرمانی به پایان رسید.
در این دیدار زیبا، مهیج و تماشایی تیم‌های فوتسال صبای قم و فولاد ماهان سپاهان اصفهان در حضور بیش از 2 هزار و 500 تماشاگر سالن شهید حیدریان قم مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که در پایان مسابقه نتیجه تساوی رقم خورد.
در این دیدار که صحنه‌های حساس و حواشی فراوانی نیز به همراه داشت، تیم‌های سوم و چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال به تساوی چهار بر چهار دست یافتند تا همچنان در همین دو رده جدول رده‌بندی جایگاه خود را حفظ کنند.
در این مسابقه تساوی پر گل صبای قم و فولاد ماهان سپاهان اصفهان در پایان 40 دقیقه رقابت دو تیم در حالی رقم خورد که صبای قم بعد از اینکه در دقایق آغازین بازی با یک گل از حریف خود عقب افتاد، تا لحظات پایانی برتری و سه امتیاز را از آن خود کرده بود تا اینکه بازی به تساوی کشیده شد.
زننده نخستین گل این دیدار برای تیم میهمان یعنی فولاد ماهان سپاهان اصفهان، جواد اصغری مقدم کاپیتان این تیم بود که در ثانیه 45 دروازه صبای قم را گشود و تعجب همگان را از این گل در سالن شهید حیدریان قم بر انگیخت اما صبای قم خیلی زود به خود آمد و نتیجه را جبران کرد.
بعد از این گل صبای قم کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت و با گل دقیقه چهارم محمد کرمانی موفق شد بازی را به تساوی بکشاند، گلی که بر روی خلاقیت و حرکت انفرادی کرمانی و شوت دیدنی این بازیکن از بیرون محوطه جریمه به ثمر رسید.
لحظاتی بعد باز هم صبای قم به گل رسید و این بار گل دوم را محمد‌حسین کوهستانی بازیکن خوش نقش و آینده‌دار صبای قم وارد دروازه حریف کرد تا شاگردان سید‌مهدی غیاثی از تیم پر مدعای فولاد ماهان سپاهان اصفهان دو بر یک پیش بیافتند.
بعد از گل دوم تیم صبای قم بازیکنان تیم فولاد ماهان سپاهان اصفهان بر شدت حملات خود افزوده و توسط جفرسون رودریگو بازیکن برزیلی خود به گل تساوی دست یافتند تا بازی جذاب و پر برخورد دو تیم با تساوی پیش برود.
بازیکنان فولاد ماهان سپاهان اصفهان هنوز در خوشحالی گل دوم خود بودند که ضربه محمدحسین کوهستانی به پای محمد طاهری اصابت کرد و این بازیکن مطرح و ملی‌پوش به اشتباه دروازه تیم فولاد ماهان سپاهان اصفهان را باز کرد تا بازی سه بر یک به سود صبای قم شود.
بعد از این گل اشتباه دیگری از محمد طاهری بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال فولاد ماهان سپاهان اصفهان سر زد و این بار محمدحسین کوهستانی توپ را از طاهری ربود و در موقعیت تک به تک دروازه امید ابراری نیا سنگربان ماهان را برای بار چهارم گشود.
در لحظات پایانی نیمه نخست حسین طیبی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا کار در نیمه نخست با برتری چهار بر سه به سود تیم فوتسال صبای قم به پایان برسد، در نیمه دوم بازیکنان تیم فولاد ماهان سپاهان اصفهان از روش‌های مختلف برای رسیدن به گل تساوی استفاده کردند که یکی از آنها به جنجال کشاندن بازی بود و در نهایت این مسابقه با گل حسین طیبی با تساوی چهار بر چهار به پایان رسید تا هر دو تیم با 25 امتیاز در مکان‌های سوم و چهارم جدول قرار بگیرند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول