اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سرپرست تیم فوتسال صبای قم:

صبای قم با عبور از قرچک به صدر می‌رود

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتسال صبای قم گفت: صبای قم در حساس‌ترین بازی هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در قم از تیم منصوری قرچک پذیرایی می‌کند.

صبای قم با عبور از قرچک به صدر می‌رود
مهدی جعفری‌یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با مروری بر دیدار حساس هفته یازدهم این تیم برابر فولاد ماهان اصفهان، اظهار کرد: در این بازی جدال سخت و نزدیکی با تیم ماهان داشتیم و برتری در قم برای ما کار آسانی بود، ولی در روزی که بخت با ما یار نبود به تساوی رضایت دادیم.
وی ادامه داد: از همان ابتدای مسابقه هدف ما کسب سه امتیاز بود و برای کسب حداقل امتیاز هیچ تفکری نداشتیم، زیرا اگر این تفکر را داشتیم ممکن بود مقابل حریف خود که در حال حاضر یکی از تیم‌های بالای جدول است، کم بیاوریم.
سرپرست تیم فوتسال صبای قم عنوان کرد: بازی بسیار خوب و نزدیکی از سوی هر دو تیم در زمین مسابقه به اجرا در آمد و هر دو تیم با توجه به میل و انگیزه فراوان برای کسب سه امتیاز بازی خوبی به نمایش گذاشتند و در نهایت نیز امتیازها تقسیم شد.
وی تصریح کرد: از تمام بازیکنان تیم صبای قم به خاطر بازی خوبشان در مقابل فولاد ماهان اصفهان قدردانی می‌کنم زیرا ما برای تثبیت موقعیت خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال در این مسابقه محکوم به پیروزی بودیم و بازیکنان ما نیز به خوبی تلاش کردند.
جعفری‌یگانه خاطرنشان کرد: البته در این مسابقه حریف اصفهانی ما نیز تلاش زیادی کرد، ولی به دلیل اینکه مقابل این تیم لحظه‌ای عقب‌نشینی نکردیم، توانستیم توانایی‌های بازیکنان ملی پوشان فولاد ماهان را کنترل کنیم و در بیشتر دقایق، بازی را به میل خود پیش ببریم.
وی بیان کرد: بازی‌های صبای قم و فولاد ماهان اصفهان در چند فصل اخیر مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور همواره بازی‌های جذاب و تماشایی بوده است، ولی ما در مقابل حریف خود هیچ ‌گاه تیم دست و پا بسته‌ای نبوده‌ایم و در بازی برگشت این مهم را ثابت خواهیم کرد.
سرپرست تیم فوتسال صبای قم تاکید کرد: در این دیدار اگر از موقعیت‌های گلزنی بهتر بهره می‌بردیم، در نهایت به آنچه که در این مسابقه به دنبال آن بودیم، یعنی پیروزی همراه با سه امتیاز دست ‌می‌یافتیم تا خاطر هواداران ما از موقعیت تیم صبای قم در جدول‌ رده‌بندی لیگ برتر راحت شود.
وی عنوان کرد: صبای قم در حال حاضر با هشت پیروزی، یک تساوی و دو باخت دارای 26 امتیاز است و برای اینکه هم به روند رو به رشد خود ادامه دهیم و هم اینکه جزو تیم‌های بالای جدول باشیم در بازی‌های آینده برابر سایر حریفان با قدرت بیشتر به میدان خواهیم رفت.
تیم فوتسال صبای قم در دوازدهمین هفته مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در جدالی حساس از ساعت 16 عصر روز چهارشنبه دوم آذر ماه در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبان منصوری قرچک تیم دوم جدول است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول