اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

بسیج دستیابی به قله‌های رفیع عزت را هموار می‌کند

خبرگزاری فارس:‌ استاندار قم با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را گرامی داشت و عنوان کرد: بسیج یک منظومه فکری است که در همه عرصه‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی، علمی و فرهنگی، نیل به اهداف بلند قله‌های رفیع عزت و افتخار را هموار می‌سازد.

بسیج دستیابی به قله‌های رفیع عزت را هموار می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام استاندار قم به مناسبت هفته بسیج آمده است: بسیج تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه و مخاصمه با بیدادگران است و بسیجیان بلند همتانی که به دور از وسوسه‌های دنیا و بی‌رغبت به جاذبه‌های زندگی در سایه ایمان خالص و عمل صالح جامه جهاد بر تن کردند و در صف مجاهدان فی سبیل الله قرار گرفتند و بدین سان به حیاتی طیبه دست یافتند. بسیج یک منظومه فکری است که در همه عرصه‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی، علمی و فرهنگی، نیل به اهداف بلند قله‌های رفیع عزت و افتخار را هموار می‌سازد.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: بسیجیان از جان گذشتگانی هستند که در هولناک‌ترین لحظات زندگی، بی‌اعتنا به نام و نان، از مال و منال بریده و از دامنه هراس گذشته و دشت خطر را در نوردید و با مدد خون، بیرق سه رنگ پیروزی را در مرتفع‌ترین آسمان ایثار به اهتزاز درآوردند.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: خروش جهانی بیداران عالم ثمره استقامت زنان و مردانی است که بسیج در مدرسه عشق طریق جانبازی و دفاع از عقیده را به آنها آموخته است. آرزوی دور از دست رسی نیست که ما در همین سال‌های نزدیک شاهد تشکیل بسیج جهانی مستضعفان عالم باشیم، بسیجی که با خروش خود کاخ‌های عنکبوتی صاحب زر و زور و تزویر را ویران خواهد کرد. بسیج جهانی مستضعفان عالم امروز مرزها را در نوردیده و از وال استریت تا لیبی از لندن تا بحرین را فراگرفته است. فریاد خروشان بیداران جهان با حنجره بسیجیان فریاد می‌شود، حنجره‌ای که صوت داودی آن یادگار مقتدای بسیجیان عالم حضرت امام خمینی (ره) است و امروز در نفس سید و سالارمان حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای جاری است. جهان در برابر تفکر و فرهنگ عالمگیر بسیج سر تعظیم فرود آورده است که این وعده الهی در قرآن کریم است؛ الیس الصبح بقریب.
در این پیام تاکید شده است: اینجانب با تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان سرافراز، مداومت در پیمودن راه شهدای والامقام را از خداوند خواهانم و امید دارم در راستای اعتلای آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره) و در پرتو منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بتوانیم بیرق شرافت و انسانیت مستضعفان عالم را با عزت و اقتدار برافرازیم.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول