اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ارزیابی‌هایی شرکت غله زنجان؛

لواش در زنجان برترین نان شد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت غله زنجان گفت: در ارزیابی صورت گرفته از نانوایی‌ها توسط مردم زنجان مشخص شد، مردم زنجان بیشترین رضایت‌مندی را از نان لواش دارند.

لواش در زنجان برترین نان شد
پرویز خالقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: استان زنجان از ابتدای سال 90 تا کنون جزو سه استان برتر کشور در کیفیت انواع نان تولیدی استان قرار دارد.
وی ادامه داد: با بررسی نظرات ارسالی مردم به سامانه  سنجش کیفیت نان و اعلام نمره کیفی نان، استان زنجان بیشترین رشد کیفیت نان را بهار سال‌جاری به دست آورده است.
مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر یک‌هزار و 199 واحد نانوایی در استان زنجان مشغول به فعالیت هستند، افزود: ارزیابی و اعلام نمره کیفی نان تولیدی  این نانوایی‌ها بر اساس نظرات ارسالی از سوی مردم صورت می‌گیرد.
وی افزود: بر اساس آخرین بررسی صورت گرفته از بانک اطلاعات نانوایان استان در حال حاضر در شهرستان زنجان 496 واحد نانوایی  فعال است.
خالقی یادآور شد: در حال حاضر 209 واحد نانوایی در شهرستان خدابنده، 61 واحد نانوایی در شهرستان طارم و 82 واحد نانوایی در شهرستان خرم‌دره مشغول به فعالیت هستند.
وی با اشاره به تعداد نانوایی‌های موجود در سایر شهرستان‌های استان زنجان یادآور شد: در حال حاضر 224 واحد نانوایی در شهرستان ابهر وجود دارد و نانوایی های شهرستان‌های ایجرود و ماهنشان نیز به ترتیب 73 و 54 واحد است.
مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه در ارزیابی صورت گرفته نان لواش تولیدی در استان زنجان رتبه نخست را از نظر میزان رضایت‌مندی شهروندان به دست آورده است، تصریح کرد: در حال حاضر 877 واحد تولیدی نان لواش در استان زنجان وجود دارد.
وی یادآور شد: با احتساب نظارت ارسالی از سوی مردم از 20 در حال حاضر نمره کیفی نان لواش زنجان 18.5 است.
خالقی در ادامه با بیان اینکه در ارزیابی صورت گرفته توسط مردم نان بربری تولید شده در استان زنجان رتبه دوم را از نظر رضایت‌مندی مردمی دارا است، اضافه کرد: در حال حاضر 303 واحد تولیدی نان بربری در استان زنجان وجود دارد.
وی اذعان داشت: با ارسال نظرات ارسالی از سوی مردم زنجان در حال حاضر نمره کیفی نان بربری 1707 است.
مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر 77 واحد تولیدی نان سنگک در استان زنجان وجود دارد، افزود: نان سنگک نیز پس از نان بربری در رتبه سوم قرار داشته و نمره کیفی آن 17.1 از 20 نمره است.
وی با بیان اینکه همه نانوایی‌های فعال در استان زنجان دارای کد مخصوصی هستند، ادامه داد: شهروندان زنجانی به منظور اعلام نمرات کیفی خود در خصوص نان تولیدی، می‌توانند کد نانوایی مورد نظر را به شماره پیامک 30001518 ارسال کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول