اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست نمایندگی کار و امور اجتماعی جاجرم:

140 مجوز مشاغل خانگی در جاجرم صادر شد

خبرگزاری فارس: سرپرست نمایندگی کار و امور اجتماعی شهرستان جاجرم گفت: طی امسال 140 مجوز مشاغل خانگی در این شهرستان صادر شده است.

140 مجوز مشاغل خانگی در جاجرم صادر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی، محمد کاویانی در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اظهار داشت: از این تعداد، 37 پرونده به بانک‌های عامل این شهرستان معرفی شده است.
وی با اعلام آخرین آمار عملکرد دستگاه‌های اجرایی در خصوص اشتغال ایجاد شده سال جاری از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا در فرصت باقیمانده نسبت به تحقق اشتغال تعهد شده اقدام کند.
کاویانی با اشاره به راه‌اندازی سامانه مشاغل خانگی به آدرس:www.mashaghlkhangi.ir گفت: متقاضیان مشاغل خانگی باید ضمن ثبت نام  در سامانه مذکور، کد رهگیری دریافت کنند، بر همین اساس دریافت تسهیلات منوط به دریافت کد رهگیری است.
وی همچنین از رسیدگی به بیش از 80 پرونده در مراجع حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان جاجرم خبر داد.
سرپرست نمایندگی کار و امور اجتماعی شهرستان جاجرم اظهار داشت:‌ تا کنون بیش از80 پرونده در مراجع حل اختلاف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جاجرم رسیدگی شده که تعدادی از پرونده ای مذکور به صورت سازشی حل و فصل شده است.   
وی اضافه کرد: برخی از شکایات واصله نیز در ابتدای امر در شورای سازش این نمایندگی پس از طرح به صورت سازشی حل و فصل شده است.
کاویانی تصریح کرد: با توجه به اهداف سازمانی و در راستای ایجاد تعامل بین کارگر و کارفرما این نمایندگی در صدد است تلاش ویژه ای در راستای ایجاد سازش بین کارگر و کارفرما انجام دهد.    
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول