اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس اداره کار بهبهان خبر داد:

ثبت‌نام 150 بهبهانی برای دریافت وام مشاغل خانگی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کار بهبهان گفت: تاکنون 150 نفر به عنوان متقاضی بهبهانی دریافت وام مشاغل خانگی در اداره کار این شهرستان ثبت نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 150 بهبهانی برای دریافت وام مشاغل خانگی
سید احمدعلی پروین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار داشت: طرح اعطای وام به مشاغل خانگی در 214 رشته و به منظور خوداشتغالی فرد در سطح کشور اجرا می‌شود.
وی تصریح کرد: این وام با توجه به طرح و شغل خانگی مورد نظر متقاضی، از 3 تا 5 میلیون تومان متغیر است.
پروین با بیان اینکه ثبت‌نام متقاضیان اینترنتی است، افزود: افرادی که مدرک معتبر دارند، پس از ثبت‌نام در سامانه مربوطه به دستگاه اجرایی مرتبط به رشته کاربر ارجاع داده شده و در آنجا با بررسی کارشناسان و اطمینان از داشتن مهارت کافی، میزان وام اعطایی مشخص می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: همچنین افرادی که مدرک نداشته اما مهارت کافی را دارند می توانند به اداره کار و امور اجتماعی رفته و به کارشناس مربوطه مراجعه و فرم‌های ثبت نام را پر کنند.
رئیس اداره کار بهبهان در ادامه تصریح کرد: این افراد پس از پر کردن فرم‌های ثبت نام، با توجه به رشته مورد نظر خود به دستگاه اجرایی مرتبط با آن ارجاع و پس از اطمینان از داشتن مهارت کافی، مراحل اعطای وام به آنها آغاز  می‌شود.
وی در خصوص افرادی که چند مهارت دارند نیز گفت: این افراد می‌توانند تعاونی تشکیل داده و یا به عنوان سرگروه چند نفر دیگر در همان رشته ثبت‌نام مجدد کرده و وام خود را دریافت کنند.
پروین با بیان اینکه کمیته امداد و بهزیستی نیز از مددجویان خود ثبت نام به عمل می‌آورند، خاطرنشان کرد: به همین جهت آمار دقیقی از کل متقاضیان ثبت‌نام کرده در سطح شهر در اختیار ما نیست اما تاکنون 150 نفر به عنوان متقاضی دریافت وام مشاغل خانگی در اداره کار بهبهان ثبت نام کرده‌اند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول