اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار ریگان:

مشاغل خانگی باید فرهنگ‌سازی شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار ریگان گفت: یکی از اولویت‌های جامعه ایجاد اشتغال خانگی است که باید فرهنگ‌سازی شود.

مشاغل خانگی باید فرهنگ‌سازی شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، محمد برزنگ پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان ریگان با تأکید بر اهمیت مشاغل خانگی اظهار داشت: فرهنگ‌سازی کار در مشاغل خانگی باید به صورت جدی‌تر مدنظر قرار گیرد.
وی افزود: با توجه به اینکه طرح "جف" به زودی در شهرستان ریگان اجرا می‌شود، تعدادی از خانوارها با اجرای این طرح مشغول می‌شوند.
برزنگ بیان کرد: 20 درصد اجرای این طرح از طریق فائو و 80 درصد از طریق جمهوری اسلامی تأمین می‌شود که 90 درصد مردم در این طرح دخیل هستند.
وی تصریح کرد: این طرح شش سال در خراسان جنوبی انجام و برای دومین بار در کشور در شهرستان ریگان اجرا می‌شود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ریگان نیز در این جلسه افزود: در طرح ثبت‌نام مشاغل خانگی بیش از 398 پرونده در شهرستان ریگان ثبت شده که در زمینه‌های مختلف رشته‌بری، پرورش بوقلمون، جوجه‌کشی، پرورش کبک، پخت نان و ماست‌بندی است.
موسی جلالی عنوان کرد: به دلیل عدم هماهنگی دو اداره دامپزشکی و شبکه بهداشت شهرستان در مورد این پرونده‌ها میزانی رکود داریم که تاکنون این مشکل در این دو اداره برطرف نشده است.
وی بیان کرد: بانک‌های عامل در این زمینه معرفی شده‌اند، اما به دلیل عدم هماهنگی این دو اداره مشکل مشاغل خانگی همچنان در این شهرستان ادامه دارد.
جلالی گفت: تاکنون از طریق بنگاه‌های زود‌بازده در این شهرستان از طریق جهاد کشاورزی 50 شغل ایجاد شده است که بیشترین آنها در زمینه کشاورزی است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول