اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زنجان:

پیگیر تامین سوخت مساجد روستایی زنجان هستیم

خبرگزاری فارس: فرماندار زنجان گفت: تامین سوخت مساجد روستایی استان در مرحله پیگیری و اقدام است.

پیگیر تامین سوخت مساجد روستایی زنجان هستیم
 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عباس راشاد شامگاه یک‌شنبه در نخستین جلسه ستاد محرم زنجان اظهار داشت: پیشگیری از هر امری که موجب تقویت جبهه دشمن در راستای جنگ نرم شود، ضروری است.
وی با اشاره به اینکه قمه زنی از اعمال زشت و تعریف نشده محسوب می‌شود، بیان کرد: این افراد علاوه بر آسیب خود به جامعه نیز آسیب می‌رسانند.
فرماندار زنجان با بیان اینکه برخی از شبکه‌های ماهواره‌ای با عنوان کانال‌های اهل‌بیت (ع) درصدد ایجاد اختلاف و تفرقه در میان اهل تشیع و سنت هستند، اضافه کرد: در ایام محرم پیگیر مسائل تفرقه انگیز دشمن نیستند.
وی با تاکید بر اینکه بهترین عزاداری ایام محرم و سفر در استان زنجان عزاداری حسینیه و زینبیه اعظم محسوب می‌شود، ادامه داد: با مطالعه دقیق در اهداف نهضت حسینی باید از این اهداف و قیام درس گرفت.
راشاد با اشاره به اینکه حضور روحانیت در هیئت‌های مذهبی از اهمیت زیادی برخوردار است،‌ اضافه کرد: عدم حضور این عنصر در هیئت‌های عزاداری موجب پیشگیری از انحرافات می‌شود.
وی همچنین در راستای هر چه بهتر برگزار شدن عزاداری امام حسین (ع) در روستاها اشاره کرد و گفت: تامین سوخت مساجد روستایی در مرحله پیگیری و اقدام است.
فرماندار زنجان همچنین با اشاره به موضوع اختلاط زنان و مردان در مراسم عزاداری در مسجد حسینیه اعظم اظهار داشت: می‌توان از طریق نوارهای رنگین به منظور جلوگیری از اختلاط زنان و مردان حصار ایجاد کرد.
وی گفت: در بزرگداشت دو ماه محرم و سفر در استان زنجان هم در حوزه برنامه‌ریزی و هم در حوزه عمل اقدامات مناسب صورت گیرد.
راشاد با بیان اینکه استان زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی می‌تواند الگوی مناسبی در راستای ترویج اهداف و فرهنگ عاشورا به شمار آید، خاطرنشان کرد: حضور و تجمع عزاداران از استان‌های دیگر و کشورهای مختلف در استان زنجان بیانگر عظمت و شور مردم استان در وفاداری به اهل بیت است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول