اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شبستر:

کلاهبردار گواهینامه ‌رانندگی و پایان خدمت به دام افتاد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شبستر گفت: عوامل پلیس شهرستان یک کلاهبردار را که با وعده تهیه گواهینامه رانندگی و کارت پایان خدمت از مردم روستا پول می‌گرفت، دستگیر کردند.

کلاهبردار گواهینامه ‌رانندگی و پایان خدمت به دام افتاد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، محمد صفایی اظهار داشت: در پی کسب اخبار و اطلاعات واصله از منابع خبری مبنی براینکه شخصی به هویت "ع-ز" 37 ساله ساکن یکی از روستاهای شهرستان بستان‌آباد با حضور در حوزه استحفاظی این شهرستان و شناسایی افراد ساده لوح اقدام به کلاهبرداری از آنها می‌کرد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: فرد مذکور با منتسب کردن خود به عنوان مامور دولتی، برای صدور گواهینامه رانندگی و گواهی کسر خدمت برای فرزندان ذکور شان مبالغی وجه نقد دریافت می‌کرد.
صفایی ادامه داد: با فعال سازی منابع خبری و انجام کار تحقیقاتی و با استفاده از شیوه پلیسی یکی از افرادی که در دام فرد مظنون افتاده بود شناسایی شد که عیناً به پرداخت وجه نقد به مبلغ دو میلیون و 800 هزار ریال برای صدور گواهینامه توسط فرد یادشده اقرار کرد.
وی افزود: در ادامه تحقیقات افراد شش نفر دیگر شناسایی شدند که در تحقیقات نامبردگان نسبت به پرداخت جمعاً 22 میلیون و 500  هزار ریال وجه نقد برای صدور گواهینامه اقرار کردند. 
وی تصریح کرد: با محرز شدن قضیه متهم به این حوزه دعوت و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد و در تحقیقات عیناَ به بزه‌های انتسابی اقرار کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان شبستر اظهار داشت: در بررسی‌ها مشخص شد فرد مورد نظر دارای سه فقره سابقه کیفری من جمله کلاهبرداری است که پرونده تکمیل شده و برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی و از آن طریق با قرار مناسب روانه زندان شده است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول