اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرمانده انتظامی ‌شبستر خبر داد:

دستگیری کلاهبرداران حرفه‌ای در شبستر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ‌شبستر گفت: عاملان کلاهبرداری با استفاده از عناوین دولتی در این شهرستان دستگیر شدند.

دستگیری کلاهبرداران حرفه‌ای در شبستر
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس آذربایجان شرقی، محمد صفایی اظهار داشت: برابر گزارش پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان با مراجعه دو نفر شاکی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و ارائه شکوائیه‌ای از سوی دادستانی شبستر علیه فردی به هویت «ر- ح» مبنی بر اینکه نامبرده مبلغ 77 میلیون تومان برای تسهیل در راه اندازی کارهای کارخانه سفال و عنوان کردن خود به نام محافظ یکی از مقامات دولتی و داشتن آشنا در استانداری کلاهبرداری کرده است رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی گفت: کلاهبرداران نامبردگان را به کشور ارمنستان برده و با شیوه‌های خاص از نامبردگان فیلم‌های مستهجن تهیه کرده و مبلغ 30 میلیون تومان به عنوان حق‌السکوت طلب کرده بودند.
‌صفایی گفت: عوامل پلیس اطلاعات وامنیت عمومی این شهرستان به محل قرار اعزام وشخص مورد نظر را در هنگام تحویل پول‌ها دستگیر کردند.
صفایی گفت: با هماهنگی دستور مقام قضایی منزل مشارالیه با رعایت موازین شرعی و قانونی مورد بازرسی قرار گرفت و تعداد دو دستگاه بی‌سیم دستی و یک دستگاه لپ تاپ که حاوی فیلم‌های مستهجن که به صورت ماهرانه از شاکیان و افراد غیر تهیه و ضبط شده بود کشف شد. 
فرمانده‌ان انتظامی شهرستان شبستر گفت: بعداز تکمیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی متهمان همراه با مدارک موجود  تحویل مقام قضایی شدند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول