اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گلپایگان:

کلاهبرداران عابر بانکی گلپایگان به دام پلیس افتادند

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی گلپایگان از به دام افتادن کلاهبرداران عابر بانکی در گلپایگان خبر داد.

کلاهبرداران عابر بانکی گلپایگان به دام پلیس افتادند
سرهنگ محمد حسن دانشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گلپایگان بیان داشت: طی تماس‌ها و شکایت‌های رسیده مبنی بر کلاهبرداری از طریق عابر بانک‌های سطح شهرستان، نیروی انتظامی وارد تحقیقات و بررسی‌های گسترده در این زمینه شد.
وی افزود: طی بازجویی‌ها و تحقیقات به عمل آمده از مال‌باختگان مشخص شد افراد کلاهبردار با شماره‌های ناشناس با کسبه و بازاریان تماس گرفته و خود را به عنوان مسئول خرید یکی از ارگان‌های دولتی شهرستان گلپایگان معرفی کرده و تقاضای خرید کالا به مقدار زیاد را به فروشندگان پیشنهاد می‌دادند.
دانشور تصریح کرد: این افراد با شیوه و شگردهای خاص، اعتماد فروشندگان را جلب کرده و با ذکر مشخصات کارکنان سرشناس ارگان‌های دولتی، فرد مال‌باخته را قانع کرده و با مراجعه به دستگاه‌های خود پرداز از عابر بانک به بهانه واریز وجوه به حساب وی، موجودی حساب بانکی مال‌باخته را تخلیه و به حساب شخص فرد کلاهبردار واریز می‌کردند.
فرمانده نیروی انتظامی گلپایگان اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع پلیس شهرستان اقدام به تحقیقات ویژه و گسترده‌ای کرد که طی تحقیقات و بررسی‌های شبانه‌روزی و همچنین با مساعدت پلیس آگاهی شهرستان افراد کلاهبردار شناسایی و دستگیر شدند.
دانشور در ادامه به ذکر نام افراد بازداشت شده اشاره کرد و گفت: در این عملیات پلیسی مرتضی(ب)، علی(پ)، کیوان(ب)، خسرو (ج) و محسن(ج) در استان البرز شناسایی و دستگیر شدند که این افراد در بازجویی‌های فنی پلیسی به کلاهبرداری به شیوه فوق از افراد در شهرستان‌های مختلف از جمله شهرستان گلپایگان، اقرار کردند.
وی افزود: پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و دردست بررسی و تحقیقات بیشتر است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول