اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی هرمزگان:

حوزه اختیارات بهزیستی محدود است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی هرمزگان با بیان اینکه بخش اعظمی از جامعه در امور مختلف و از بدو تولد تا سالخوردگی با بهزیستی سر و کار دارند گفت: این در حالی است که حوزه اختیارات این سازمان کم است.

حوزه اختیارات بهزیستی محدود است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جاسم محمدی‌فارسانی در دیدار با نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه انجام کارهای فرهنگی در بلند مدت نتیجه می‌دهد، به فرهنگ جامعه هرمزگانی اشاره کرد و افزود: این استان دارای فرهنگی بسیار غنی و پربار است و این استان در زمینه‌های فرهنگی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
وی با اشاره به حضور خود در هرمزگان یادآور شد: از جمله مواردی که باعث شد بنده برای خدمت به هرمزگان بیایم، ارتباط فرهنگی نزدیکی است که با مردم این استان دارم.
مدیر کل بهزیستی هرمزگان ادامه داد: در مدتی که در هرمزگان بوده‌ام، متوجه شدم که مردم بسیار خوبی در این استان زندگی می‌کنند و امیدوارم بهزیستی استان بتواند در امر رسیدگی به امور مددجویان همانند گذشته موفق عمل کند.
وی اظهار داشت: ما در بهزیستی با مجموعه گسترده‌ای از مردم کار می‌کنیم اما اختیارات ما برای انجام کارها کم است و برخی متناسب با فعالیت‌های ما نیست که برای حل شدن این موضوع‌ها که هم مسایل فرهنگی و هم قانونی است، نیاز به پیگیری داریم.
محمدی بیان کرد: ما برای برنامه‌ریزی در بهزیستی، بیانات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار می‌دهیم و برای فعالیت‌های خود بسته فرهنگی تعریف کرده‌ایم که انجام این کارها بسیار سخت است.
مدیرکل بهزیستی هرمزگان ادامه داد: انجام کارهای فرهنگی در بلند مدت نتیجه می‌دهد که برای آن باید فعالیت گسترده‌ای انجام شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امور و فعالیت‌های بهزیستی در جامعه نیاز به معرفی و اطلا‌ع رسانی دارد، یادآور شد: امروزه این سازمان می‌تواند در بخش مشارکت‌های مردمی با معرفی فعالیت‌های خود، پذیرای خیران بیشتری باشد.
این مسئول همچنین در پایان با بیان اینکه حوزه اشتغال بهزیستی نیز در امور مربوطه برنامه‌های خوبی را در دست اجرا دارد، گفت: امید است بتوانیم در این حوزه نیز طبق چشم‌اندازهای هدف همراه و همگام با کشور پیش برویم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول