اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیر:

تبلیغ بی‌اعتمادی مردم به نظام سم مهلک است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نیر گفت: تبلیغ بی‌اعتمادی مردم به نظام اسلامی که امروز همنوا با دشمن از برخی محافل زمزمه می‌شود، سم مهلک و خطرناک است.

تبلیغ بی‌اعتمادی مردم به نظام سم مهلک است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحمید عباداللهی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نیر به تلاش نافرجام بدخواهان نظام اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: بزرگ‌ترین پایه این نظام ارزشمند اعتماد مردم به نظام و نظام به ملت است که اگر آسیبی به این رابطه دوجانبه بخورد همه سرمایه‌ها از دست رفتنی است.
وی تلاش بدخواهان نظام را در جبهه عناد با نظام اسلامی و با هدف بی‌اعتماد ساختن مردم به انقلاب و ارزش‌های آن تصریح کرد: همه ما باید دشمن بی‌بصیرت را با بصیرت و دانایی بشناسیم و اجازه ندهیم چنین توطئه‌های خطرناکی به نظام و ارکان آن خدشه و ضربه‌ای وارد کند.
عباداللهی در ادامه سخنان خود به فرا رسیدن هفته بسیج و جایگاه با عظمت این نیروی فداکار خاطر نشان کرد: سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف این انقلاب را از تهدیدهای مختلف نجات داده است که نمونه بارز و اخیر آن مبارزه با فتنه‌گران بعد از انتخابات سال 88 بود که حضور به موقع بسیج و سپاه به ستیز و لجاجت دشمنان داخلی و خارجی پایان داد.
این مسئول اضافه کرد: آنهایی که هدف بسیج را تنها در جبهه‌های جنگ و حضور در میادین نظامی خلاصه می‌کنند در حقیقت بزرگ‌ترین خیانت را به فلسفه شکل‌گیری آن وارد می‌کنند چرا که هویت اصلی بسیج هویت دفاع از ارزش‌های این انقلاب در سنگرهای مختلف است.
وی از مدیران تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست تا به دور از هرگونه نگرش و باور هفته بسیج را به شایستگی گرامی داشته و بر پاسداشت این ارزش والاهمت کنند.
به گزارش فارس، فرماندار نیر در ادامه سخنان خود به موضوع تهدیدهای اخیر دشمنان علیه نظام اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: دشمن در یک ماه گذشته از راه‌های مختلف صلابت و اقتدار نظام ما را مورد امتحان و آزمایش قرار داده است به طوری که این ملت از تمام این صحنه‌ها پیروز و سربلند بیرون آمده و هرگز اسیر و بازیچه دست دشمن نشده است.
وی نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی و پرهیز از هرگونه ورود به موضوع تبلیغات انتخاباتی را در ادارات و دستگاه‌های اجرایی یادآور شد و گفت: ما تنها وظیفه داریم که فضا را برای رقابت سالم و حضور حداکثری مردم فراهم کنیم و به با شکوه برگزار شدن این انتخابات همچون سایر انتخابات کمک کنیم.
عباداللهی با یادآوری این‌که مردم خود بصیر و هوشیار هستند و انتخابی اصلح خواهند داشت  هرگونه تبلیغات زودهنگام و بهره‌گیری از امکانات دولتی در عرصه تبلیغات انتخابات مجلس را کاری خلاف قانون و مقررات توصیف کرد.
در این جلسه امام جمعه موقت نیر در سخنانی با اشاره به خباثت‌های استکبار جهانی علیه نظام اسلامی رمز وحدت و وفاداری ملت ایران را رمز ماندگاری آنها توصیف کرد.
حجت‌الاسلام دوستعلی ربانی به آغاز هفته بسیج و عظمت این نیروی مخلص اشاره کرد و افزود: تا زمانی که بسیج در صحنه حضور دارد، دشمن شکست خورده است.
در این جلسه ابوالفضل نوایی فرمانده سپاه نیر در سخنانی بسیج را معجزه قرن و انقلاب اسلامی توصیف کرد و اظهار داشت: شکل‌گیری بسیج بزرگ‌ترین ضربه را به حیات استکبار وارد کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول