اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مسئول بسیج بانوان سپاه شهدای آذربایجان غربی خبر داد:

برگزاری شبکه خوشه‌ای تبلیغی در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج بانوان سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: یک دوره آموزشی با عنوان شبکه خوشه‌ای تبلیغی ترویجی با حضور بسیجیان سراسر آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

برگزاری شبکه خوشه‌ای تبلیغی در آذربایجان غربی
ربابه عدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: این برنامه آموزشی با حضور بسیجیان سراسر آذربایجان غربی به مدت چهار روز در مرکز آموزشی شهید امینی ارومیه برگزار می‌شود به طوری‌که حدود 60 تا 70 نفر در این کارگاه‌های آموزشی شرکت می‌کنند.
وی افزود: از هر شهرستان 2 تا 3 نفر برای حضور در این برنامه‌ها دعوت شدند که انتظار می‌رود افراد شرکت‌کننده در این دوره‌ها از مباحث ارائه شده نهایت استفاده را ببرند تا مفاهیمی که در حضور اساتید مختلف فرا گرفته‌اند به سایر اعضای پایگاه‌های خود یا جوانان دیگر به شکل موثر منتقل کنند.
این مسئول با بیان اینکه این دوره آموزشی برای خواهران تدارک یافته است، خاطرنشان کرد: در این آیین تلاش می‌شود به مسائلی متعدد و مربوط به بانوان از جمله حجاب، عفاف، روش قرآن و سیره نبوی، دلایل بدحجابی بعضی از جوانان، آسیب‌شناسی عملکرد نهادهای اجرایی در مورد فرهنگ‌سازی حجاب، بررسی علل طلاق و راهبرهای کاهش آن و .... به شکل گسترده پرداخته شود.
وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های طراحی شده برای این شبکه پاسخ‌گویی به شبهات دینی بانوان است، ادامه داد: در برنامه مذکور تلاش مجریان و برپاکننده‌های طرح بر این امر استوار شده است به ابهام‌های گوناگون در موضوع‌های متعدد پرداخته شود و پاسخ مقتضی نیز به آنها ارائه کنیم از این رو پیش‌بینی می‌شود برای زنان و دختران بسیجی فواید زیاد ایجاد کند.
این مسئول یکی دیگر از برنامه‌های جنبی این دوره را بررسی تفاوت‌های زنان و مردان در مسائل حقوقی عنوان کرد و یادآور شد: زنان و مردان به دلیل برخورداری از طبیعتی متفاوت از یکدیگر، حقوق و تکالیف متفاوت بر عهده دارند پس برای روشن شدن مبنای حقوقی این مسائل مباحث مختلفی انجام می‌شود.
عدلی در ادامه با تاکید بر اینکه کشورهای مخالف اسلام با مطرح کردن مسائلی با عنوان فمینیسم به دنبال حمله کردن بر آیین مقدس اسلام هستند، اضافه کرد: در این دین آسمانی مبنای برتری افراد تقوا و عمل صالح قلمداد می‌شود زن یا مرد بودن دلیلی بر ارجح بودن یک شخص نیست ولی کشورهای غربی به دنبال ترویج تفکرهای غلط در جامعه هستند که باید از طریق روشنگری و انعکاس واقعیات‌های موجود راه را برای نفوذ این قبیل عقاید انحرافی مسدود کرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول