اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه همدان خبر داد:

عضویت 135 هزار نفر از شهرستان همدان در بسیج

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه بسیج همدان گفت: تعداد 135 هزار نفر از 500 هزار نفر جمعیت شهرستان همدان عضو بسیج هستند.

عضویت 135 هزار نفر از شهرستان همدان در بسیج
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدرضا غلامی‌پاک ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: به مناسبت این هفته ارزشی، امروز امر دیدار با نماینده ولی فقیه در همدان به منظور تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری انجام گرفته است.
وی تصریح کرد: در هفته بسیج در همدان 130 عنوان برنامه در چند نقطه و پایگاه و حوزه مقاومت بسیج اجرا می‌شود که برنامه شاخص این هفته به صدا درآمدن زنگ مقاومت در مدارس منتخب شهرستان‌ها و ارائه خدمات رایگان به بسیجیان صورت می‌پذیرد.
فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه در هفته بسیج هشت ساختمان پایگاه مقاومت نیز به افتتاح می‌رسد، گفت: مراسم عصر خاطره نیز در تالار فجر نیز عصر امروز انجام می‌پذیرد.
وی بیان کرد: برنامه دیدار با خانواده شهدا، عطرافشانی مزار شهدای همدان و شهرهای تابعه، نمایشگاه کتاب در حوزه‌های مقاومت و مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری نیز در طول هفته بسیج انجام می‌شود.
غلامی‌پاک عنوان کرد: آخرین روز از هفته بسیج مصادف با محرم است که با این وصف، برنامه استقبال از این ماه و همچنین همایش امر به معروف و نهی از منکر به دلیل تقارن هفته بسیج با هفته امر به معروف و نهی از منکر نیز برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: با عنایت به اینکه زینب کبری باعث ادامه نهضت عاشورا شد و نقش وی در این حماسه بسیار ارزشی است، همایش ویژه زینب‌پژوهی نیز در ششم آذر ماه برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: برنامه محوری و اصلی بسیج حماسه حضور این قشر در یک مراسم حماسی است که در سالن ورزشی انقلاب همدان از ساعت 8:30 تا 11 صبح برگزار می‌شود.
وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم تجدید سازمان بسیج اظهار کرد: تجدید سازمان مجددی در سازمان بسیج همدان نیز خواهیم داشت.
غلامی‌پاک در پایان یادآور شد: تعداد 135 هزار نفر از 500 هزار نفر جمعیت شهرستان همدان عضو بسیج هستند که بر اساس اهداف تعیین شده در جایگاه خوبی قرار داریم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول