اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام:

78 عنوان برنامه فرهنگی در هفته بسیج اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: 78 عنوان برنامه فرهنگی در هفته بسیج در استان ایلام اجرایی می‌شود.

78 عنوان برنامه فرهنگی در هفته بسیج اجرایی می‌شود
 سید صادق کاکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام با بیان اینکه 78 عنوان برنامه فرهنگی در هفته بسیج در استان ایلام اجرایی می‌شود، اظهار داشت: این برنامه‌ها در اقصی نقاط استان ایلام اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: این ویژه برنامه‌ها به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با شعار بسیج، ولایت و بیداری اسلامی در اقصی نقاط استان ایلام اجرا می‌شود.
این فرمانده نظامی اضافه کرد: این ویژه برنامه‌ها از 30 آبان‌ماه به مدت یک هفته در مناطق مختلف استان ایلام برپا می‌شود.
کاکی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه آسیب‌های اجتماعی، نمایشگاه تخصصی کتاب، دفاع مقدس و جنگ نرم، شرکت بسیجیان در نماز جمعه و تجمع در اماکن متبرکه، ویزیت رایگان بسیجیان، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم و ... از جمله برنامه‌های هفته گرامیداشت بسیج در ایلام است.
فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام گفت: نشست‌های سیاسی، برگزاری یادواره شهدا، عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شاهد، همایش‌ مربیان، سرمربیان و سرگروه‌های صالحین، همایش امر به معروف و نهی از منکر، همایش بزرگ گردان‌های عاشورا و الزهرا، افتتاح پایگاه‌های مقاومت، رونمایی از 5 عنوان کتاب دفاع مقدس و ... از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در استان ایلام است.
وی ادامه داد: رزمندگان اسلام با تبعیت از فرهنگ بسیج که مولود تفکر ناب و الهی امام راحل بود بر دشمنان تا دندان مسلح فائق آمدند.
وی افزود: بسیج توانست با دستان خالی در برابر دشمنان متجاوز ایستادگی کند و توانست این موفقیت امروز را به دست آورد.
این فرمانده نظامی اضافه کرد: اکنون نظام مقدس جمهوری اسلامی در بهترین شرایط و در اقتدار لازم بسر می‌برد و این را مدیون تفکر بسیج می‌دانیم.
کاکی تصریح کرد: بسیج توانست در هشت سال دفاع مقدس نظام اسلامی ایران را در برابر تمامی هجمه‌های دشمنان بیمه کند.
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: اکنون نوبت ما است که با ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه اسلامی نسل جوان امروز را با این رمز موفقیت آشنا کنیم.
وی ادامه داد: با همه در این راستا تلاش کرده و مسئولان مرتبط با موضوع با تبیین این فرهنگ ناب و الهی نسل جوان را در جریان این امور قرار دهند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول