اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر دماوند خبر داد:

تقویت پایگاه‏های امدادی در محورهای هراز و فیروزکوه

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر دماوند گفت: این اداره تقویت پایگاه‏های امدادی در محورهای هراز و فیروزکوه را در دستور کار خود قرار داده است.

تقویت پایگاه‏های امدادی در محورهای هراز و فیروزکوه
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، محمدرضا قادی عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند با اشاره به اقدامات و پیش‏بینی‏های هلال احمر شهرستان دماوند در مقابله با بحران قبل از آغاز فصل سرما، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند با توجه به وظیفه ذاتی خود در مقابله با حوادث قبل از آغاز فصل سرما اقداماتی انجام داده است.
وی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند اقداماتی همچون تقویت پایگاه‏های امدادی در محورهای هراز و فیروزکوه و دپوی پتو و جیره‏های غذایی 24 ساعته برای افراد در راه‏مانده را در دستور کار خود قرار داده است.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند ادامه داد: تشکیل کارگروه امدادی در ستاد اداری برای تقسیم وظایف و ارائه خدمات بهتر، رفع عیب ناوگان ترابری و هماهنگی برای تحویل تجهیزات انفرادی، نگهداری آب معدنی و یک‏هزار و 500 بسته جیره غذایی و پتو در پایگاه‏های امدادرسان از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر دماوند است.
وی اضافه کرد: اقدامات جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند در راستای امدادرسانی و نجات جان حادثه‏دیدگان در هنگام حوادث و بلایا را می‏توان مطلوب ارزیابی کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند افزود: با توجه به حادثه‏ای که برای پنج نفر از تکنسین‏های مخابرات استان تهران در ارتفاعات امامزاده هاشم (ع) رخ داد، موفق شدیم با هماهنگی کامل که از سوی مدیریت بحران شهرستان دماوند به وجود آمد، در مدت 21 ساعت نسبت به نجات جان آنها اقدام کنیم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول