اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور گروه‌های جهادی دانشجویان صورت گرفت؛

ارائه خدمات امدادی به مردم محروم روستاهای قروه

خبرگزاری فارس: با حضور گروه‌های جهادی دانشجویان، خدمات امدادی به منظور رفع محرومیت به مردم محروم روستاهای شهرستان قروه ارائه شد.

ارائه خدمات امدادی به مردم محروم روستاهای قروه
مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج ضمن اعلام این خبر، اظهارداشت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری به منظور رفع محرومیت از مناطق محروم، گروه‌های جهادی دانشگاه شمسی‌پور و رجایی با همکاری بسیج سازندگی و دفتر بسیج دانشجویی ناحیه قروه اقدامات گسترده‌ای را در روستاهای محروم شهرستان قروه انجام دادند.
علی‌الله صادقی افزود: این گروه‌های دانشجویی نقاط محروم شهرستان قروه را شناسایی و با تعامل و همکاری فرمانداری و کمیته امداد ‌امام خمینی(ره) این شهرستان در روستاهای برمه تپه از توابع بخش دزج و سوتپه، صندوق آباد، چراغ آباد، آجی چای، سیلاب از بخش سریش آباد و روستای نی‌بند از توابع بخش مرکزی قروه  فعالیت‌هایی امدادی خود را آغاز کردند.
وی خاطرنشان کرد: سومین گروه از دانشجویان پیروخط ولایت از دانشگاه آزاد تهران جنوب متشکل از دو گروه خواهر و برادربه تعداد 90 نفر نیز در روستای سیلاب از توابع بخش سریش‌آباد فعالیت‌های گسترده‌ای را در راستای محرومیت‌زادیی در این روستا انجام دادند.
مسئول بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه فعالیت‌های این گروه‌های جهادی در عرصه‌های فرهنگی، عمرانی، آموزشی و سازندگی صورت گرفت، افزود: در شهرستان قروه در سال‌جاری فعالیت‌های گسترده‌ای در راستای خدمت‌رسانی در قالب پروژه‌های محرومیت‌زدایی در 52 روستای این شهرستان با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال انجام شده است.
به گفته وی‌، ساخت غسالخانه، کتابخانه، خانه عالم، اجرای طرح زمین ورزشی، طرح‌های آبرسانی، ساخت مدرسه و لایه‌روبی چشمه‌ها از جمله اقداماتی است که امسال در قالب طرح و پروژه‌های محرومیت‌زدایی در روستاهای قروه انجام شده است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول