اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست ستاد اجرائیات شهرداری قزوین اعلام کرد:

کوتاهی نهادهای امدادی در قزوین

خبرگزاری فارس: سرپرست ستاد اجرائیات شهرداری قزوین گفت: نهادهای امدادی قزوین در انجام وظایفشان کوتاهی می‌کنند.

کوتاهی نهادهای امدادی در قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، مرتضی رحمانی بیان کرد: با کوتاهی نهادهای امدادی، عوامل شهرداری قزوین جان انسانی را که زیر پل جاده نجف‌آباد قزوین پشت پایانه مسافربری نقش زمین شده بود را نجات دادند.
وی ادامه داد: پس از تماس تلفنی شهروندی که از تماس با نهادهای امدادی و خدمات‌رسان دیگر برای نجات جان فردی بیهوش در زیر پل جاده نجف آباد قزوین ناامید شده بود، عوامل این ستاد برای نجات جان فرد مذکور اعزام شدند.
سرپرست ستاد اجرائیات شهرداری قزوین افزود: عوامل اعزام شده به محل با نهادهای امدادی مختلف تماس گرفته و درخواست کمک کردند و با جملاتی نظیر (وظیفه ما نیست) روبه‌رو شدند، در چنین وضعیتی شهرداری قزوین با وجود وظیفه ذاتی خود به وظیفه انسانی عمل کرده و جان این فرد را نجات داد.
رحمانی عنوان کرد: همچنین سرعت عمل آتش‌نشانان در رسیدن به محل حادثه جان دو شهروند سقوط کرده در چاه را نیز نجات داد.
وی اظهار کرد: پس از اعلام ستاد فرماندهی در خصوص سقوط فردی به داخل چاه نیروهای ایستگاه سه این سازمان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
سرپرست ستاد اجرائیات شهرداری قزوین یادآور شد: پس از حضور نجات‌گران سازمان آتش‌نشانی در محل مشخص شد شهروند دیگری نیز برای نجات مصدوم وارد چاه شده و به دلیل ایجاد شوک در چاه گرفتار شده و بدین ترتیب تعداد افراد گرفتار در چاه دو نفر است که هر دو نجات پیدا کردند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول