اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار کاشان:

مسائل قانونی را در انتخابات رعایت کنیم

خبرگزاری فارس: معاون استاندار اصفهان گفت: مدیران دستگاه‌ها و نهادهای دولتی سعی کنند مسائل قانونی و شرعی را در انتخابات مجلس شورای اسلامی رعایت کنند.

مسائل قانونی را در انتخابات رعایت کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علیرضا جوادی شنبه شب در جلسه شورای اداری این شهرستان درصد مشارکت کاشانی‌ها در دوره قبلی انتخابات مجلس شورای اسلامی را غیر قابل قبول و مهم‌ترین دلیل آن را مربوط به عملکرد مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای دولتی شهرستان کاشان ذکر کرد.
وی با اشاره به آمادگی کاشان برای برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: با فعال شدن ستاد انتخابات، 10 کمیته این ستاد که برخی از مدیران دستگاه‌ها و سازمان‌های این شهرستان عضویت آن را بر عهده دارند، فعال می‌شود.
فرماندار کاشان تأکید کرد: با توجه به برگزاری رایانه‌ای انتخابات مجلس شورای اسلامی تمام شعبات برگزاری انتخابات از هم‌اکنون باید آمادگی لازم را داشته باشند.
فرماندار کاشان در ادامه با اشاره به آغاز ماه محرم و برگزاری مجالس عزاداری در این شهرستان تصریح کرد: عزاداری ماه محرم یک وسیله است، اما هدف نیست.
به گفته وی در برخی موارد جای وسیله و هدف در عزاداری‌ها جابه‌جا شده و بعضی افراد اسلام و ولایت را فدا کرده‌اند و برای یک عمل مستحبی مرتکب حرام می‌شوند. 
وی در عین حال عزاداری توسط کارکنان در ادارات و نهادهای دولتی را به طوری که منجر به اختلال در خدمات‌رسانی به ارباب رجوع نشود را بلااشکال دانست.
جوادی هشدار داد: شهروندان باید در عزاداری‌ها، مواظب باشند دشمن با هدف زدن بال سرخ عاشورا و بال سبز مهدویت وارد شده و به دنبال تحریف اسلام و معنوی جلوه دادن القائات و عرفان‌های کاذب و بی‌اثر کردن اصل مهدویت است و برای رسیدن به این هدف، روی عاشورا و کربلا سرمایه‌گذاری می‌کند.
این مسئول اذعان داشت: برخی افراد، مسئولان را مخالف عزاداری در ادارات معرفی می‌کنند در حالی که فردی را در مجموعه نظام نمی‌توانید پیدا کنید که مخالف عزاداری باشد و این ادعاها تنها تهمت و افترایی است که به مسئولان نسبت می‌دهند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول