اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اصفهان:

مشارکت شهرستان اصفهان در انتخابات 10 درصد افزایش یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار اصفهان گفت: مشارکت مردم شهرستان اصفهان در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی باید بر اساس هدف‌گذاری‌ها 10 درصد افزایش یابد.

مشارکت شهرستان اصفهان در انتخابات 10 درصد افزایش یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فضل‌الله کفیل در جلسه شورای اداری شهرستان اصفهان که در محل سپاه ناحیه امام صادق (ع) برگزار شد، اظهار داشت: بسیج دسته‌ای است که مخاطبان آن تمامی مردم هستند.
وی با بیان اینکه امروزه در دوران جنگ نرم ضرورت وجود بسیج را بهتر از گذشته حس می‌کنیم، افزود: به همین منظور در روز پنجم آذرماه سال‌ جاری از دستگاه‌ها انتظار داریم آزادسازی نیروهای خود برای حضور در اجتماع مردمی بسیج را در دستور کار قرار دهند.
فرماندار اصفهان تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 140 هزار نفر در این روز در میدان امام (ره) اجتماع می‌کنند.
وی با بیان اینکه در موقعیت‌هایی که نیروهای مردمی را به صورت دسته جمعی به رخ دشمن کشیده‌ایم نتیجه موثر داشته است، اظهار داشت: مجموعه سخنرانی‌های اخیر رهبر معظم انقلاب در پاسخ به یاوه‌گویی‌های دشمنان آنها را مجبور به عقب‌نشینی کرد.
کفیل در ادامه افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در هفته بسیج مستضعفان سرکشی و عیادت از خانواده‌های شهدا و ایثارگران را در دستور کار خود قرار دهند.
وی با اشاره به اینکه حضور دانش‌آموزان بسیجی، اصناف و دیگر اقشار جامعه در اجتماع بسیجیان در روز پنجم آذرماه ضروری است، گفت: از دیگر مسائل محوری شهرستان در این روزها موضوع انتخابات است که در این راستا دو رویکرد قانون‌گرایی و مشارکت حداکثری مردم را در اولویت برنامه‌های خود در این زمینه قرار داده‌ایم.
فرماندار اصفهان در ادامه اظهار داشت: ستاد انتخابات شهرستان اصفهان به 17 ستاد افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه توجه به قانون وظیفه تمامی دستگاه‌ها است، گفت: در ایام انتخابات نباید حرکتی از سوی دستگاهی صورت گیرد که شائبه طرفداری و یا تضعیف فردی را در اذهان ایجاد کند.
کفیل به تشکیل کمیته سیاسی در راستای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: نمایندگان تمامی گروه‌های سیاسی در این کمیته حضور یافته‌اند.
وی با بیان اینکه میزان مشارکت در مرکز شهرستان اصفهان در مقایسه با دیگر شهرستان‌های استان کمتر است، ادامه داد: هدف‌گذاری افزایش 10 درصدی میزان مشارکت مردم در انتخابات آتی مجلس در شهرستان اصفهان باید با همکاری تمام دستگاه‌های شهرستان محقق شود.
فرماندار اصفهان تصریح کرد: در راستای انجام سفرهای شهرستانی تاکنون چهار سفر به شهرستان‌های مختلف اصفهان صورت گرفته است که 64 مصوبه نیز در پی داشته است.
وی با اشاره به اینکه مصوبات این سفرها علاوه بر نصب در مساجد در سایت فرمانداری شهرستان اصفهان نیز قرار می‌گیرد، اظهار داشت: سهم شهرستان اصفهان از تحقق اشتغال تعیین شده برای استان بیش از 30 درصد است که این میزان 55 هزار نفر را شامل می‌شود.
کفیل تحقق 47 درصد از این میزان اشتغال‌زایی را در بخش مسکن مهر عنوان کرد و افزود: این آمار حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی ادامه داد: با این وجود ورود این آمار به سامانه رصد حدود 14 درصد برآورد می‌شود که این سهم باید به 36 درصد افزایش یابد.
فرماندار اصفهان اظهار داشت: یک‌هزار و 117 هکتار زمین آماده واگذاری در شهرستان اصفهان وجود دارد که در حال حاضر بدون استفاده رها شده‌اند و ضروری است برای اشتغال‌زایی به مراکز کارآفرینی معرفی شوند.
وی در پایان به تشکیل سه اداره در شهرستان اصفهان اشاره کرد و گفت: این ادارات شامل، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حفاظت از محیط زیست و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول