اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

انتخابات مناسب‌ترین شیوه برای چرخش نخبگان است

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: انتخابات را باید مناسب‌ترین شیوه برای مشارکت مردمی در عرصه‌های سرنوشت‌ساز و چرخش نخبگان دانست.

انتخابات مناسب‌ترین شیوه برای چرخش نخبگان است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی صبح امروز در همایش سراسری آموزشی توجیهی مجریان و دست‌اندرکاران نهمین دوره مجلس که با حضور مسئولان از استان‌های کرمان و هرمزگان آغاز به کار کرد با اشاره به اهداف برگزاری این همایش اظهار داشت: یقین دارم محصول این همایش آشنایی تمام افراد دست‌اندرکار با وظایف مهم و حساس است.
وی با اشاره به کاربردهای انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران افزود:‌ در واقع این همایش برای یک امر مهم تعریف و پیش‌بینی شده است و آن نیز حرکت بر اساس تعاریف و قوانین موجود است.
استاندار هرمزگان ادامه داد: کارکردهای انتخابات را می‌توان از مناظر مختلف تحلیل و تفسیر کرد که یکی از این مناظر و وجود انتخابات حضور در صحنه مردم است.
عزیزی افزود: انتخاباتی فرصتی است برای ظهور و بروز اراده مردمی در انتخاب مسئولان خود.
عزیزی افزود: انتخابات را در نظام سیاسی مبتنی بر دین و ارزش‌های دینی را می‌توان یک حرکت قاعده‌مند برای جابه جایی قدرت سیاسی از گروهی به گروه دیگر نیز دانست.
وی ادامه داد: انتخابات را باید مناسب‌ترین شیوه برای مشارکت مردمی در عرصه‌های سرنوشت‌ساز دانست، چرا که اعتقاد داریم مناسب‌ترین شیوه برای چرخش نخبگان نیز همین انتخابات است.
استاندار هرمزگان با بیان اینکه نظام اسلامی باید از قاعده‌ای منظم استفاده کند، افزود: برگزاری انتخابات مهمترین حکم در تحولات سیاسی محسوب می‌شود، چرا که لازمه رسیدن به چرخش نخبگان و تحول سیاسی برگزاری انتخابات سالم است.
وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: کاربرد انتخابات در 32سال اخیر برای همه مشهود شده است به نحوی که انتخابات گزینه‌ای نیز برای مقابله با تهدیدات مد نظر قرار گرفته است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول