اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط فرمانده سپاه‌ روح‌الله استان مرکزی؛

برنامه‌های هفته بسیج در استان مرکزی اعلام شد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی برنامه‌های این استان را در هفته بسیج اعلام کرد.

برنامه‌های هفته بسیج در استان مرکزی اعلام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار غلامعلی ابوحمزه ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از 30 آبان ‌ماه تا 6 آذر ماه به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده که شعار هفته بسیج امسال بسیج، ولایت و بیداری اسلامی نامگذاری شده است.
وی تصریح کرد: در نخستین روز از هفته بسیج که به عنوان بسیج، اخلاق و معنویت نامگذاری شده، برنامه‌های متنوعی در سطح شهرهای استان به مرحله اجرا گذاشته می‌شود که شامل برگزاری نشست فرهنگی سیاسی، صبحگاه سراسری، سرکشی از خانواده شهدا، برپایی ایستگاه‌‌های صلواتی، برگزاری مسابقه قران و عترت، دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز، برگزاری جلسه درس اخلاق دانش‌آموزی، افتتاح نمایشگاه مدرسه عشق و... است.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه دومین روز از هفته بسیج به عنوان بسیج، سازندگی و خدمت‌رسانی نامگذاری شده، خاطرنشان کرد: در این روز نیز برنامه‌هایی چون نواختن زنگ مقاومت، اجرای طرح ابراز، برگزاری مسابقه مدرسه عشق، جشنواره سرود، تجلیل از دانش‌آموزان شرکت کننده در اردوهای هجرت سه، تجلیل از فرهنگیان بسیجی موفق، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی برگزار خواهد شد.
ابوحمزه بسیج، خودباوری و جهاد علمی را عنوان سومین روز از این هفته برشمرد و ادامه داد: برگزاری مسابقات قرآن و عترت، مراسم جشن تکلیف امیدان، صبحگاه مشترک دانش‌آموزی، برگزاری نشست روشنگری در مدارس با موضوع جهاد علمی و خودباوری و نشست مربیان حلقه‌های صالحین بخشی از برنامه‌های این روز است.
وی گفت: چهارمین روز از هفته بسیج نیز به عنوان بسیج، ایثار و شهادت نامگذاری شده که گلباران قبور مطهر شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، برگزاری همایش علمی، تجلیل از دانش‌آموزان بسیجی نمونه و... از ویژه‌برنامه‌های این روز است.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بسیج، جهان اسلام و انتظار و بسیج، جوانان و اقتدار را از عناوین پنجمین و ششمین روز از هفته بسیج برشمرد و متذکر شد: برگزاری همایش بسیجیان، نشست روشنگری در مدارس، نواختن زنگ ایثار، دیدار فرهنگیان بسیجی با ائمه جمعه، برگزاری دو صحرانوردی و طناب‌کشی،برگزاری مسابقه نجم‌الهدای و برگزاری جشنواره سرود نیز بخشی از برنامه‌های قابل اجرا در این دو روز است.
به گفته وی هفتمین روز از هفته بسیج نیز به نام بسیج، امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول