اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مقاومت بسیج نیشابور:

برنامه‌های هفته بسیج در نیشابور اعلام شد

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور برنامه‌های هفته بزرگداشت بسیج این ناحیه را اعلام کرد.

برنامه‌های هفته بسیج در نیشابور اعلام شد
سرهنگ پاسدار احمد عنایت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار داشت: 10 هزار نفر از بسیجیان شهرستان نیشابور در آستانه هفته بسیج در قالب گردان‌های جدید عاشورا و الزهرا (س) اقتدار و عظمت خود را به نمایش می‌گذارند.
وی افزود: این گردان‌ها با سازماندهی جدید و با اشکال مختلف در این اجتماع بزرگ آرایش می‌گیرند.
دبیر ستاد بزرگداشت هفته بسیج نیشابور بیان داشت: بسیجیان نیشابور با حضور در این اجتماع عظیم به یاوه‌گویی‌های دشمنان و عناصر داخلی خود فروخته که به شایعه‌پراکنی مبنی بر کمرنگ شدن حضور بسیج در جامعه می‌پردازند، پاسخ محکم و دندان‌شکنی می‌دهند.
عنایت به گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و امامان جماعات در ابتدای هفته بسیج در ابتدای هفته بسیج اشاره کرد و ادامه داد: این گردهمایی به‌منظور توجیه برنامه‌ها و تقدیر از فرماندهان پایگاه‌های اسوه برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی رادیو محلی موقت شهرستان نیشابور با موضوع اطلاع‌رسانی اخبار بسیج، دیدار با ائمه جمعه شهرستان، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، افتتاح چند سوله صالحین و پایگاه‌های جدیدالحداث، اعزام مرحله سوم کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی از جمله برنامه‌های دیگر این هفته است.
وی یادآور شد: در این هفته صدها برنامه معنوی چون برگزاری مجالس ادعیه و محافل انس با قرآن، مسابقات فرهنگی و ورزشی در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت برگزار می‌شود.
عنایت درباره تاثیر تشییع پیکرهای مطهر دو تن از شهدای انفجار پادگان سپاه، گفت: تشییع پیکرهای پاک شهدا در شهرستان موجی معنوی ایجاد می‌کند و آثار آن در افراد تا مدت‌ها می‌ماند که پشتوانه محکمی برای ادامه راه شهدا و انقلاب است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول