اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا خبر داد:

نمایش اقتدار 30 هزار بسیجی در تبریز

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا از برگزاری بزرگ‌ترین گردهمایی گردان‌های عاشورا و الزهرا به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج در تبریز خبر داد و گفت: در روز بسیج 30 هزار نفر از بسیجیان اقتدار و عزت را به نمایش می‌گذارند.

نمایش اقتدار 30 هزار بسیجی در تبریز
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی داداش‌ز‌اده در نشست مطبوعاتی بعد از ظهر امروز به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: بسیج یادگار ماندگار امام خمینی(ره) است که با ایجاد آن راه رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی را تضمین کرده و امروز شاهد نشر فرهنگ بسیجی در جهان هستیم.
وی افزود: تحولات نوین جهانی ناشی از اشاعه فرهنگ بسیج در منطقه و جهان است که مبنای آن آزادیخواهی، استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی است.
وی افزود: موج بیداری اسلامی نوید آینده‌ای بر اساس حکومت جهانی الله در زمین را می‌دهد و مردم بحرین نیز در این میان با تبعیت از همین فرهنگ در مقابل نیروهای سرکوبگر آل‌سعود ایستادگی می‌کنند و به یاری خداوند به خواسته خود دست می‌یابند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج گفت: این برنامه‌ها از 30 آبان آغاز شده و تا ششم آذرماه ادامه دارد که به صورت همزمان در سراسر استان اجرا می‌شود.
داداش‌زاده اضافه کرد: امسال محور اصلی فعالیت‌های بسیج محرومیت‌زدایی از مناطق محروم استان بود که در همین راستا در هفته بسیج اختتامیه طرح هجرت را خواهیم داشت.
وی بیان کرد: در همین هفته 100 گردان از گردان‌های عاشورا و الزهرا به استعداد بیش از 30 هزار نفر با اجتماع در خیابان امام خمینی (ره) از چهارراه ‌آبرسان تا مقابل مسجد کبود اقتدار خود را به نمایش می‌گذارند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا همچنین از اجرای 9 برنامه پیش از آغاز هفته بسیج و 62 عنوان برنامه در طول این هفته خبر داد.
 وی افزود: برگزاری جشن ولایت در سالن پتروشیمی تبریز با حضور بسیجیان کارگر و کارمند، برپایی نمایشگاه‌های کتاب در سطح استان، جشنواره زینب‌پژوهی در نواحی بسیج، برگزاری همایش شهدای حقوقدان، یادواره شهدای هنرمند و جشنواره خوشنویسی بسیجیان از جمله این موارد است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول