اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه مراغه:

130 برنامه در هفته بسیج در مراغه اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه مراغه گفت: در گرامیداشت هفته بسیج 130 عنوان برنامه در پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج در این شهرستان اجرا می‌شود.

130 برنامه در هفته بسیج در مراغه اجرا می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، پرویز علیپور بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی هفته بسیج در شهرستان مراغه اظهار کرد: در این هفته برنامه‌های متنوع فرهنگی، علمی و ورزشی با حضور تمام اقشار در مراغه اجرا می‌شود.
وی با اشاره به اینکه هفته بسیج متعلق به مردم است، افزود: برنامه‌های هفته بسیج از حالت اداری خارج و سمت و سوی مردمی به خود خواهد گرفت.
فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: برگزاری کرسی آزاد اندیشی برای دانشجویان، نشست فرهنگی سیاسی بسیجیان در پایگاه‌ها، عصر شعر بسیج، یادواره‌های شهدا از جمله برنامه‌هایی است که در طول این هفته در مراغه برگزار می‌شود.
علیپور، تجمع بزرگ بسیجیان در روز پنجم آذرماه را از شاخص‌ترین برنامه‌های این هفته عنوان کرد و یادآور شد: دیدار با امام جمعه، تجلیل از پیشکسوتان بسیج و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت، تجلیل از فعالان بسیج سازندگی، همایش بسیج، زن و خانواده و تجلیل از بسیجیان نمونه از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در مراغه است.
وی خاطرنشان کرد: هر یک از روزهای هفته بسیج با نام‌های مختلف بسیج اخلاق و معنویت، بسیج سازندگی و خدمت رسانی، بسیج خودباوری و جهاد علمی، بسیج ایثار و شهادت، بسیج جهان اسلام و انتظار، بسیج جوانان و اقتدار و بسیج امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است.
فرمانده سپاه شهرستان مراغه ادامه داد: تفکر بسیج سد عظیمی در برابر جنگ نرم و ناتوی فرهنگی دشمنان بوده و نقش بسیج در این امر تعیین کننده است.
وی تصریح کرد: بسیج، نقش محوری در حفظ نظام داشته و برای هیچ فردی این نقش پوشیده نیست.
فرمانده سپاه ناحیه مراغه گرامیداشت هفته بسیج را فرصت مغتنمی برای تقویت روحیه بسیجیان دانست و اظهار داشت: به کارگیری نیروهای متخصص در بسیج از جمله برنامه‌ها برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان است که سازماندهی آن در اولویت است.
وی با اشاره به فرهنگ بسیجی گفت: آنچه مسلم است این است که فرهنگ بسیج از ایثار، خلوص، ساده‌زیستی و هدفمندی موج می‌زند و فضائل الهی و خداپسندانه را ترویج می‌کند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول