اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات خبر داد:

تعریف 1500 میلیارد تومان پروژه در عتبات/ احداث بیمارستان 120 تختخوابی در کربلا

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات کشور گفت: یک هزار و 500 میلیارد تومان پروژه برای بازسازی عتبات و عالیات از سوی ایران تعریف شده است.

تعریف 1500 میلیارد تومان پروژه در عتبات/ احداث بیمارستان 120 تختخوابی در کربلا
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حسن بلارک ظهر امروز در حاشیه همایش ستاد بازسازی عتبات و عالیات شمال کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: تاکنون 70 میلیارد تومان هزینه نقدی برای بازسازی عتبات و عالیات صرف شده است.
وی با اشاره به اینکه 25 میلیارد تومان کالا نیز در این بخش صرف شده، خاطرنشان کرد: در مجموع تا پایان سال گذشته حدود 95 میلیارد تومان برای بازسازی عتبات و عالیات از سوی ایران هزینه شده است.
رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات کشور با بیان اینکه از سال گذشته گام سوم فعالیت برای بازسازی عتبات و عالیات را پیش رو داریم، ابراز داشت: در سال جاری تاکنون نزدیک به 70 میلیارد تومان پروژه تعریف کرده‌ایم.
وی با اعلام اینکه اجرای این پروژه سه تا هفت سال طول می‌کشد، گفت: سعی می‌کنیم زمان اجرای پروژه‌ها را کوتاهتر کنیم.
بلارک در پاسخ به سئوال دیگر فارس در مورد مهم‌ترین نیاز این ستاد نیز بیان داشت: مهم‌ترین نیاز در این بخش جنبه‌های نقدینگی، مصالح ساختمانی، سیمان، آهن آلات و سنگ‌های تزئینی است.
وی با بیان اینکه استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، کرمان، خوزستان، اصفهان، شیراز و مازندران جزء استان‌های برتر در کمک به ستاد بازسازی عتبات و عالیات هستند، تصریح کرد: همه استان‌های کشور به تناسب شرایط اقتصادی استان و عشق و علاقه‌ای که به ائمه دارند در این بخش فعالیت دارند و شاید این گونه سنجش‌ها درست نباشد.
رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات کشور با بیان اینکه حدود یک‌ هزار نیروی انسانی برای بازسازی عتبات عالیات بکار گیری شدند، گفت: بیشتر نیروها به صورت رایگان به ارائه خدمات می‌پردازند.
وی در مورد احداث بیمارستان 120 تختخوابی در کربلا از سوی این ستاد ادامه داد: این بیمارستان 120 تختخوابی به نام امام سجاد (ع) نامگذاری شده و کارهای ساختمانی آن در کربلا در حال آغاز شدن است.
بلارک با اشاره به اینکه این بیمارستان زائران و عراقی‌ها را خدمات درمانی می‌دهد، تصریح کرد: مراحل ساختمانی این بیمارستان به پایان رسیده است.
این مسئول با بیان اینکه تکمیل تجهیزات این بیمارستان 13 میلیون دلار اعتبار نیاز دارد، اذعان داشت: باید این تجهیزات آن تامین شود.
رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات کشور زمان افتتاح این بیمارستان را تا پایان سال جاری عنوان کرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول