اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط خیران جویم لارستان صورت گرفت؛

کمک 210 میلیون ریالی به ستاد عتبات عالیات

خبرگزاری فارس: سرپرست بخشداری جویم لارستان از کمک 210 میلیون ریالی مردم جویم به ستاد عتبات عالیات استان فارس خبر داد.

کمک 210 میلیون ریالی به ستاد عتبات عالیات
محمد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لارستان اظهار داشت: ستاد بازسازی عتبات عالیات بخش جویم لارستان یکی از ستادهای فعال استان فارس است.
وی افزود: هدف از تشکیل ستاد بازسازی عتبات عالیات، لزوم رسیدگی فوری و جدی به بارگاه مقدس ائمه اطهار (ع) و با نیت ساماندهی کمک‌های نیکوکاران و خیران بوده است.
موسوی اضافه کرد: با تشکیل این ستاد از سال 1384 در مدت چهار سال و تا پایان سال 1388 بیش از 210 میلیون ریال وجه نقد از خیران این منطقه جمع‌آوری شده است.
سرپرست بخشداری جویم لارستان در ادامه گفت: در سال جاری ستاد معین استان فارس سهم بخش جویم را 300 میلیون ریال تعیین کرده است.
این مقام سیاسی و اداری با بیان این که تا‌کنون بیش از 150 میلیون ریال در سال جاری از خیران جویمی جمع‌آوری شده است، اضافه کرد: با فعالیت اعضای این ستاد در این بخش تا پایان سال جاری 150 میلیون ریال بقیه نیز جمع‌آوری و تامین می‌شود.
موسوی ادامه داد: مردم ولایتمدار بخش جویم لارستان امسال 300 میلیون ریال را به ستاد معین استان فارس تحویل می‌دهند و با این عمل عشق و ارادت خود را به ائمه اطهار (ع) ثابت می‌کنند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول