اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

احداث پارکینگ در ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از احداث پارکینگ خودرو در ورزشگاه 15 هزار نفری دولت‌آباد یاسوج خبر داد.

احداث پارکینگ در ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج
اکبر نیکزاد عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که ورزشگاه 15 هزار نفری شهر یاسوج کمک بزرگی به رشد و توسعه رشته محبوب فوتبال در این استان می‌کند، اظهار کرد: در چند سال اخیر رشته فوتبال در این استان جایگاه خود را به خوبی پیدا کرده و امروزه جوانان کهگیلویه و بویراحمدی به عشق فوتبال در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کرده و تیم‌های ورزشی خود را تشویق می‌کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: با درخشش تیم‌های فوتبال این استان در سطح کشور و در لیگ‌های معتبر فوتبال، لازم است نگاه خود را نسبت به این رشته تغییر داده و ذائقه جوانان را بیشتر در نظر بگیریم.
نیکزاد با اشاره به جایگاه ویژه فوتبال در نزد مردم ایران به خصوص مردم این استان عنوان کرد: همه مسئولان در دستگاه‌های مختلف باید زمینه را برای رشد و تعالی هر چه بیشتر ورزش و به ویژه فوتبال فراهم کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد یکی از بزرگترین خدمات دولت نهم و دهم در بخش ورزش این استان را ساخت ورزشگاه 15 هزار نفری دولت‌آباد یاسوج ذکر کرد و گفت: این ورزشگاه جوابگوی رشد و پیشرفت کنونی فوتبال در این استان بوده و بی‌شک در بهبود کیفیت فوتبال در کهگیلویه و بویراحمد نقش مؤثری را ایفا می‌کند.
نیکزاد با بیان این‌که در بدو ورود خود به استان کهگیلویه و بویراحمد، نخستین پروژه عمرانی را که مورد بازدید قرار دادیم، ورزشگاه 15 هزار نفری مرکز این استان بود، ابراز داشت: برای ما بسیار مهم بود که در زمان کوتاهی این ورزشگاه ساخته شود، از این رو به همه دست‌اندرکان ساخت ورزشگاه توصیه کردیم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را تکمیل و در اختیار ورزش‌ استان و استفاده تیم‌های ورزشی برای درخشش در سطح کشور قرار دهند.
این مسئول با ابراز رضایت از روند ساخت و تکمیل و همچنین توجه به مقوله مهم کیفیت در ساخت ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج تاکید کرد: در نظر گرفتن پارکینگ برای این ورزشگاه در جهت رفاه حال علاقه‌مندان به تماشای فوتبال امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر بود که دستور ساخت آن در ورزشگاه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مسئولان ذی‌ربط ابلاغ شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول