اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران خبر داد:

حضور 600 بسیجی چالدرانی در تجمع بسیجیان آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: 600 نفر از بسیجیان ولایتمدار چالدران در تجمع 60 هزاری بسیجیان آذربایجان غربی شرکت می‌کنند.

حضور 600 بسیجی چالدرانی در تجمع بسیجیان آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران، احمدرضا قلی‌پور صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، اظهار داشت: نخستین برنامه هفته بسیج شرکت در این تجمع بزرگ است که تعدادی از جوانان این شهرستان برای شرکت در تجمع به محل برگزاری آن اعزام می‌شوند تا در آیین حماسی و سرنوشت‌ساز دین خود به انقلاب ادا کنند.
وی تصریح کرد: افزایش آمادگی مقابله با تهدیدات و افزایش فعالیت‌های فرهنگی برای حفظ ایمان محور برنامه‌های تدارک یافته برای هفته بسیج است به طوری که با در نظر گرفتن این معیارها حدود 75 برنامه برای اجرایی شدن تدارک یافته است که امیدواریم اقشار مختلف مردم در این قبیل مراسم‌ها به طور گسترده حضور پیدا کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: در نخستین روز جوانان در تجمع بزرگ بسیجیان شرکت می‌کنند همچنین افتتاحیه مسابقات فوتسال قهرمانی پایگاه‌های مقاومت اداره‌ها یکی دیگر از برنامه‌های نخستین روز هفته بسیج است.
قلی‌پور با اشاره به اینکه دومین روز  این هفته «بسیج، سازندگی و خدمت رسانی» نامگذاری شده است، گفت: دیدار فرماندهان نظامی، انتظامی و مدیران شهرستان با امام جمعه و همچنین دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران بسیجی از مهم‌ترین برنامه‌های روز دوم قلمداد می‌شود.
این مسئول با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوع دیگری هم در سطوح مختلف برگزار می‌شود، گفت: ویزیت رایگان در مراکز بهداشتی و درمانی، برگزاری یادواره شهدای بسیجی و حضور بسیجیان در نماز عبادی سیاسی جمعه از دیگر برنامه‌ها برای اجرا کردن در طول این هفته است.
قلی‌پور ادامه داد: برگزاری نشست روشنگری و همایش توجیه سیاسی ویژه کارکنان دولت در ششمین روز از هفته بسیج برگزار می‌شود که با توجه به سخنان واهی دشمنان در ارتباط با تهدید ایران، این برنامه تاثیر به سزایی در تقویت قدرت ایمان شرکت‌کنندگان بر جای می‌گذارد.
وی تهدیدات دشمنان را بی‌اهمیت خواند و اظهار داشت: ملت ایران به ویژه مردم مرزنشین آذربایجان غربی در طول سال‌های بعد از پیروزی رسیدن انقلاب و در میدان‌های دفاع مقدس صحنه‌های زیادی از خودگذشتگی و شهادت‌طلبی به منصه ظهور رسانده‌اند بر این اساس همچنان با روحیه گذشت و ایثار در مواقع لزوم در میدان حاضر می‌شوند.
فرماندار چالدران اظهار داشت: حضور در صحنه دفاعی برای بازدارندگی دشمن، تأمین امنیت جامعه، خدمت رسانی به مردم، کاهش اثرات بلایای طبیعی و پیشتازی در علوم فناوری و سازندگی، از مهم‌ترین عرصه‌های فعالیت جوانان بسیجی در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب قلمداد می‌شود بر این اساس باید در هفته پیش رو در راستای تکریم و گرامیداشت مقام آنها گام برداریم.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول