اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی خبر داد:

گردهمایی 100 هزار بسیجی خراسان شمالی در سالروز بسیج

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از گردهمایی 100 هزار نفره بسیجیان این استان در سالروز تشکیل بسیج در 5 آذر خبر داد.

گردهمایی 100 هزار بسیجی خراسان شمالی در سالروز بسیج
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد حسینعلی یوسفعلی‌زاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: این گردهمایی بسیجیان همزمان در مراکز شهرستان‌ها در 18 بخش خراسان شمالی نیز به اجرا در می‌آید.
وی با بیان اینکه گردهمایی بزرگ بسیجیان در بلوار مصلی این شهر صورت می‌گیرد، افزود: بسیجیان شرکت کننده در این گردهمایی اقتدار خود را به نمایش می‌گذارند.
یوسفعلی‌زاده با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه و درخت تنومندی است که در ایران اسلامی به بار نشسته است، گفت: نظام و مردم از ثمرات این مولود انقلاب در بخش‌های مختلف بهره‌مند هستند.
وی با بیان اینکه بسیج طی سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و تاکنون سپر حوادث نظام بوده و هست، اظهار داشت: امروز نام بسیج همچون نام حضرت امام (ره) در سراسر جهان شناخته شده است و نه تنها در ایران اسلامی بلکه در سراسر جهان امروز این کلمه مقدس یک بار معنایی و محتوایی پیدا کرده است.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی اضافه کرد: هرجایی که مردم به دنبال عزت و استقلال خودشان و رهایی از چنگال مستکبران بوده، با بسیج و امام راحل (ره) آشنا هستند.
وی تاکید کرد: گویا تحقق خواسته‌ها و آرمان‌ها برخاسته از این مولود انقلاب بوده و استقلال، استکبارستیزی و عمل الهی در وجود این بزرگان متبلور است.
یوسفعلی‌زاده با اشاره به اینکه امام راحل (ره) در مورد سپاه فرمودند که ای کاش من پاسدار بودم اما در مورد بسیج خود را به عنوان یک بسیجی معرفی کردند، گفت: این حاکی از نگاه ویژه امام (ره) به مقوله بسیج و بسیجیان بود.
وی اظهار داشت: زمانی که از بسیج صحبت کرده یعنی از امام خمینی (ره) سخن گفته‌ایم چون بنیان‌گذار جمهوری اسلامی مؤسس بسیج بوده‌اند و اکنون این لباس پرمعنا در قامت مقام معظم رهبری مجسم شده و این سیره از سوی رهبر فرزانه انقلاب مجسم است.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی تصریح کرد: بسیجیان خرسند هستند که در پرتو چنین رهبری در صحنه حضور داشته و از آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.
وی از بسیج به عنوان یک عنصر زنده و روزآمد یاد کرد و گفت: بسیج هر روز مثل خودش را در نسل‌های بعدی تولید می‌کند و این تولید نه تنها در داخل بلکه در سایر کشورهای جهان نیز انجام می‌شود و ملت‌های آزاده جهان با دارا بودن ویژگی‌های بسیج، ‌مسائل خود را دنبال می‌کنند.
یوسفعلی‌زاده در بخش دیگری با اشاره به هدف گذاری‌های انجام شده در برنامه های هفته بسیج اظهار داشت: بر همین اساس در برنامه های این هفته هدف این بوده که فرهنگ بسیج در جامعه تبلیغ، تبیین و ترویج شود.
وی با بیان اینکه بسیج قابلیت‌ها و توان بالایی در تمام عرصه‌ها دارد، افزود: بیان این قابلیت‌ها و توان بسیج جزو اهداف مهم گرامیداشت هفته پربرکت بسیج مستضعفان است.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی همچنین رویکردهای فرهنگی، تربیتی، سازندگی، علمی، اقتصادی، امنیتی و دفاعی را از رویکردهای برنامه های هفته گرامیداشت بسیج عنوان کرد و گفت: در این راستا برنامه های مختلفی پیش بینی و تدارک دیده شده است.
وی با بیان اینکه غفلت‌هایی در زندگی روزمره به خاطر برکت امنیت در جامعه وجود دارد، افزود: یکی از مهم‌ترین غفلت‌ها در این باره نعمت امنیت است و تا وقتی که آن به مخاطره نمی‌افتد، قدرش را نمی‌دانند مثل زمانی که انسان تا بیمار نشده صحت و سلامتی را قدر نمی‌داند.
یوسفعلی‌زاده با اشاره به اینکه بسیج ثمرات فراوانی در نظام اسلامی داشته است، اظهار داشت: با این وجود این نعمات بعضاً مورد غفلت قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به تهدیدهای دشمنان و فرموده مقام معظم رهبری که اگر کسی فکر تهدید به نظام اسلامی را داشته باشد، با مشت پولادین ملت مواجه خواهند شد، گفت: بسیج در واقع محور مشت پولادین و محور ملت است که باید این نعمت الهی همواره قدر دانسته شود.
انتهای پیام/خ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول