اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان خبر داد:

اعزام خواهران بسیجی اهل سنت سیستان‌وبلوچستان به سوریه

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: سومین دوره اعزام خواهران بسیجی اهل سنت و تشیع استان سیستان و بلوچستان به سوریه انجام شد.

اعزام خواهران بسیجی اهل سنت سیستان‌وبلوچستان به سوریه
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام والمسلمین برهان باقری اظهار کرد: در این دوره، 35 نفر از خواهران فرهیخته، خانواده معظم شهدا‌، همسران سران طوایف، معتمدان شیعه و سنی با هدف بهره‌گیری از فضایل بارگاه ملکوتی حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) و آشنایی با ابعاد شخصیتی ائمه اطهار به ویژه این دو بانوی بزرگ رهسپار سوریه می‌شوند.
وی افزود: در آستانه فرا رسیدن ماه محرم، سومین کاروان زیارتی خواهران بسیجی به سوریه با هدف آشنایی بیشتر بانوان با بانوی بزرگ حماسه ساز واقعه کربلا انجام می‌شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: این اعزام‌ها موجب رفع شبهات موجود در اهل سنت و ایجاد وحدت و پایداری بیشتر بین شیعه و سنی می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول